The news is by your side.

Advertisement

ہمارے ووٹوں‌ سے سینٹر بننے والے سراج الحق الزام لگانے سے پہلے سینیٹر شپ چھوڑیں: فواد چوہدری

لندن: پی ٹی آئی کے ترجمان فواد چوہدری نے کہا ہے کہ اگر ہم نے آرڈر لے کر ووٹ ڈالے ہیں، تو سراج الحق سیٹ چھوڑ دیں، کیوں کہ وہ بھی پی ٹی آئی کے ووٹوں سے سینیٹر بنے تھے.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے لندن میں‌ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، یاد رہے کہ فواد چوہدری پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان کے ساتھ آج لندن پہنچے ہیں.

چیف جسٹس عام آدمی کے لیے کام کر رہے ہیں، عوام اور پی ٹی آئی ان کے ساتھ کھڑے ہیں.

فواد چوہدری

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ اگر ہم پر سینیٹ میں‌ آرڈر لے کر ووٹ دینا کا الزام ہے، تب انھیں سینیٹر شپ چھوڑ دینی چاہیے.

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا تھا کہ پی ٹی آئی نے چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کو ووٹ اوپر والوں کے کہنے پر دئیے تھے، ضمیر خرید کر بننے والے چیئرمین سینیٹ کو کیسے تسلیم کریں۔

اس بیان پر پی ٹی آئی کی جانب سے شدید ردعمل آیا، شوکت یوسف زئی نے جماعت اسلامی پر ساڑھے چار سال اقتدار کے مزے لوٹنے کا الزام عائد کرتے ہوئے انھیں آستین کا سانپ قرار دیا تھا، اب ترجمان پی ٹی آئی کی جانب سے اس بیان پر شدید ردعمل آیا ہے.

فوادچوہدری نے مزید کہا کہ نوازشریف دھاندلی کا شورمچارہے ہیں، اس کا مطلب ہے کہ الیکشن شفاف ہوں گے، چیف جسٹس عام آدمی کے لیے کام کر رہے ہیں ان کے ساتھ ہیں، عوام اور پی ٹی آئی ان کے ساتھ کھڑے ہیں.


نواز شریف جمہوریت کو اقتدا اور جائیداد کے لیے استعمال کرتے ہیں: فواد چوہدری


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں