The news is by your side.

Advertisement

عیداالاضحٰی کس تاریخ کو ہوگی؟

اسلام آباد: وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ عیداالاضحٰی انشااللہ 31 تاریخ کو ہوگی ، زرعی ڈرون سے پاکستان میں زراعت میں انقلاب آئے گا اور اب پوری فصل کے بجائے صرف متاثرہ جگہ پر ہی اسپرے ہوسکے گا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے اپنے بیان میں کہا 26فروری کو پہلے کورونا کیس آیا تو کچھ بھی نہیں بنارہے تھے، ہمارے پاس سینی ٹائزر تک کی قلت ہوگئی تھی۔

وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی کا کہنا تھا کہ وینٹی لیٹرزبنانےکاعمل شروع ہو چکا ہے، جلدہی ہماری 4کمپنیاں وینٹی لیٹرزبنا رہی ہوں گی، چند ممالک وینٹی لیٹرز سے متعلق پوچھ رہے ہیں، ہماری پہلی ترجیح ملک میں وینٹی لیٹرزکی فراہمی ہے، عراق اور کرغزستان بھی وینٹی لیٹرزمیں دلچسپی رکھتے ہیں۔

فواد چوہدری نے کہا کہ این ٹی آرسی کی موجودہ وینٹی لیٹرزبنانےکی صلاحیت 250یونٹ ہے، چاروں کمپنیاں کام شروع کریں گی تو صلاحیت700 یونٹ تک ہوجائے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ وزارت سائنس کااصل مقصدنچلےطبقےکی مددکرنا ہے، زرعی ڈرون این ڈی ایم اےکوٹڈی دل کےحوالےسےدےرہےہیں، زرعی ڈرون سے کاشت کاری کا انداز بہت بدل جائے گا۔

وفاقی وزیر نے کہا زرعی ڈرون سے زراعت کو مکمل تبدیل کرنے جارہے ہیں، یہ ڈرون صرف متاثرہ جگہ پرہی اسپرے کرتےہیں، زرعی ڈرون سے پاکستان میں زراعت میں انقلاب آئے گا۔

وفاقی وزیر نے کہا کاشتکار کو زرعی ڈرون خریدنےکی ضرورت نہیں ہوگی، ایک کمپنی بنارہےہیں جوآن لائن ٹیکسی ماڈل پرکام کرے گی، اب پوری فصل کے بجائے صرف متاثرہ جگہ پر ہی اسپرے ہوسکے گا۔

عید قربان کے حوالے سے فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ عیداالاضحٰی انشااللہ 31تاریخ کو ہوگی،اس کےلیےڈرون کی ضرورت نہیں، ملک میں مختلف جگہوں پر چاند دیکھنے کے لیے آبزرویٹری بنانے کی تجویز دی ہے، آبزرویٹری بن جائیں گی تو لوگ خود جاکر چاند دیکھ سکیں گے، شہریوں کے خود چاند دیکھنے پررویت ہلال والوں کا کام اور کم ہوجائے گا۔

دوسری جانب حکام نے بتایا کہ ہمیں کہاگیاکہ ڈرونز کو سول سیکٹرکی طرف لائیں، ہم نےاس مقصد کے لیے ٹیکنالوجی کوتبدیل کیا ، زرعی ڈرون سے اسپرے کرسکتے ہیں، مانیٹرنگ کر سکتے ہیں، پہلے یہ ٹیکنالوجی مہنگی تھی لیکن ڈرون سے اس کا حصول آسان ہوگیا ہے، یہ ڈرون16کلو تک کاوزن اٹھا سکتے ہیں اور اس کی مدد سے 6 گھنٹے کا اسپرے5 منٹ میں کیاجاسکتاہے اور یہ 15سے18منٹ تک اڑسکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں