شہباز شریف کا انتقامی کارروائیوں کا الزام حیران کن ہے، فواد چوہدری کا ردِ عمل -
The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف کا انتقامی کارروائیوں کا الزام حیران کن ہے، فواد چوہدری کا ردِ عمل

اسلام آباد: وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے ن لیگ کے رہنماؤں کی پریس کانفرنس پر ردِ عمل دیتے ہوئے شہباز شریف کے انتقامی کارروائیوں کے الزام کو حیران کن قرار دے دیا۔

فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ن لیگی رہنماؤں کو یاد دلایا کہ نواز شریف اور مریم نواز مسلم لیگ (ن) ہی کی حکومت میں جیل گئے، شہباز شریف کا انتقامی کارروائیوں کا الزام حیران کن ہے۔

وفاقی وزیرِ اطلاعات نے کہا کہ تاریخ میں اتنے کم وقت میں کسی نے اتنا پیسا نہیں بنایا، پیسوں کے حساب سے یہ سزا اور پیشیاں انتہائی کم ہیں۔

فواد چوہدری نے دھاندلی کے الزامات کے جواب میں کہا ’اپوزیشن آج تک نہیں بتا سکی کہ دھاندلی کہاں ہوئی ہے، اپوزیشن کو یہ بھی نہیں پتا کہ پولنگ ایجنٹس کو کہاں سے نکالا گیا۔‘

سی پیک سے متعلق ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی حکومت سی پیک منصوبے کو آگے بڑھائے گی، سی پیک کے حوالے سے جو وعدے کیے گئے وہ پورے کیے جائیں گے۔


یہ بھی پڑھیں:  دھاندلی کے خلاف تحقیقاتی کمیشن بننے تک کوئی کام نہیں کرنے دیں گے: شہباز شریف


واضح رہے کہ شہباز شریف نے ن لیگی رہنماؤں کے ساتھ پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ الیکشن میں دھاندلی کی تحقیقات کے لیے کمیشن بنایا جائے، کمیشن کے قیام تک ہم کسی کارروائی کو آگے نہیں بڑھنے دیں گے۔

ان کا کہنا تھا ’ہم نے 3 روپے فی یونٹ بجلی کی قیمت کم کی تھی، حکومت نے 5 روپے فی یونٹ بجلی کی قیمت میں اضافہ کیا اور حکومت نے گیس کی قیمت میں بھی 40 فیصد اضافہ کردیا ہے۔‘

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں