The news is by your side.

Advertisement

عمران خان پر تنقید کرنے والی مریم نواز خود حادثاتی سیاست دان ہیں: فواد چوہدری

لاہور: پی ٹی آئی کے ترجمان فواد چوہدری نے کہا ہے کہ مریم نواز اور نوازشریف مجھے کیو‌ں‌ نکالا کا پرانا راگ الاپ رہے ہیں.

تفصیلات کے مطابق فواد چوہدری نے ن لیگ کے بہاولپور کے جلسے پر اپنا ردعمل دیتے ہوئے حریفوں‌ پر شدید تنقید کی. ان کا کہنا تھا کہ آپ کی جائیدادیں اوراکاؤنٹس نکلے ہیں، آپ کےبیٹے کے اکاؤنٹ سےاربوں نکلے، اس وجہ سےآپ کونکالا گیا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ ہمیں اور پوری قوم کو آپ کے جواب کا انتظار ہے کہ آخر یہ پیسہ کہاں سے آیا، آپ ہمارے سوالات کے جواب نہیں دے رہے. عمران خان پر تنقید کرنے والی مریم نواز حادثاتی سیاست دان ہیں، مریم نواز، کیا آپ نے اپنی زندگی میں ایک روپیہ بھی خود کمایا ہے؟

انھوں‌ نے کہا کہ مریم نواز کو ان کے والد سیاست میں‌ لائے، پارٹی اور پیسہ سب وراثت میں ملا، مریم نواز کو چاہیے کہ ہمت سے کام لیں اور قوم سے جو جھوٹ بولا ہے، اس پرمعافی مانگیں، پھر اپنی سیاست کو آگے بڑھائیں.

یاد رہے کہ آج بہاولپور میں‌ جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے مریم نواز نے کہا تھا کہ عمران خان نے اپنے سینیٹرز کو زرداری کے قدموں میں ڈال دیا، جس نے سب سے زیادہ ہارس ٹریڈنگ کا شور مچایا، انشاء اللہ وہ بھی روئے گا، ووٹ کوعزت دو کے نعرے کی پہلے سے زیادہ ضرورت ہے۔


عمران خان نے اپنے سینیٹرز زرداری کے قدموں میں ڈال دیئے، مریم نواز


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں