The news is by your side.

‘آزادی مارچ کے مناظر دیکھ کر مریم کے پاپا کے پلیٹ لیٹس تیزی سےگر رہے ہیں’

اسلام آباد : تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ آزادی مارچ کے مناظر دیکھ کر مریم کے پاپا کے پلیٹ لیٹس تیزی سےگر رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے مریم نوازکی لندن میں پریس کانفرنس پر درعمل دیتے ہوئے کہا سیاسی طورپرغیرمتعلق خاتون کی براہ راست پریس کانفرنس شرمناک ہے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ امپورٹڈ سرکار کے سائے میں میڈیا پر بدترین سنسر شپ عائد ہے، بے سروپا گفتگو کی براہِ راست نشریات نہایت شرمناک ہے۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ عوام کے مسترد شدہ گروہ کو کھل کر پروپیگنڈہ کی اجازت ہے، ہر طرح کے وسائل کے استعمال کے باوجود انہیں بیانیے کا خریدار نہیں مل رہا۔

ان کا کہنا تھا کہ پے درپے ہونیوالی پریس کانفرنسز،حقیقی آزادی مارچ کی کامیابی کاپیش خیمہ ہیں، آزادی مارچ ناکام ہے تو مجرموں کے حکمران گروہ کی کانپیں کیوں ٹانگ رہی ہیں۔

فواد چوہدری نے مزید کہا کہ آزادی مارچ کےمناظر دیکھ کرمریم کےپاپا کے پلیٹ لیٹس تیزی سےگر رہے ہیں، اب تو چچا کی حکومت ہے،مریم نواز ہمت کریں، پاپا کو لیکر وطن واپس پہنچیں۔

سابق وزیر کا کہنا تھا کہ مریم کے والد کا’’مجھےکیوں نکالا‘‘مارچ گھنٹوں میں ہوا میں تحلیل ہوا، پوری قوم عمران خان کے بیانیےکی پشت پر کھڑی ہے ، ملک کے طول وعرض سےقافلے حقیقی آزادی مارچ کاحصہ بننے کیلئے نکل رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں