The news is by your side.

Advertisement

‘اپریل2020 تک پہلی بار سائنس اینڈ ٹیکنالوجی سی پیک کا حصہ بن رہا ہے’

اسلام آباد : وزیرسائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ اپریل2020تک پہلی بارسائنس اینڈٹیکنالوجی سی پیک کاحصہ بن رہاہے ، جس سے ٹیکنالوجی بزنس کوسی پیک معاہدےکے فائدے حاصل ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیرسائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا چیئرمین سی پیک اتھارٹی سے ملاقات میں سیر حاصل گفتگو ہوئی، ملاقات میں پاک چین سائنس وٹیکنالوجی اشتراک پر بات چیت ہوئی، اپریل2020تک پہلی بارسائنس اینڈٹیکنالوجی سی پیک کاحصہ بن رہاہے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ شمولیت سے ٹیکنالوجی بزنس کوسی پیک معاہدے کے فائدے حاصل ہوں گے،ٹیکس،کسٹمز اور قرضوں کی سہولتیں حاصل ہوں گی۔

یاد رہے چند روز قبل چینی سفیر یاؤجنگ کا کہنا تھا کہ پاکستان اور چین کے دشمن سی پیک کو کامیاب ہوتا نہیں دیکھنا چاہتے، امریکا،مغربی پروپیگنڈے کا جواب سی پیک،پاک چین عوام کی ترقی ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ پاکستان اورچین نے 70سالہ دورمیں کئی چیلنجز دیکھے، پاکستان،چین کا 70سال سے مضبوط ترین اور بہترین دوست ہے، چین معیاری معاشی ترقی کے نئے دورمیں داخل ہو رہا ہے، سی پیک منصوبہ بھی چین کی جدت بھری ترقی کا مظہر ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں