آج پاکستانی سیاست اورعدالت کا بڑا دن ہے‘ فوادچوہدری -
The news is by your side.

Advertisement

آج پاکستانی سیاست اورعدالت کا بڑا دن ہے‘ فوادچوہدری

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری کا کہنا ہے کہ شریف خاندان پرایون فیلڈ ریفرنس میں فرد جرم عائد ہوگئی، آج پاکستانی سیاست اور عدالت کا بڑا دن ہے۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ترجمان پاکستان تحریک انصاف فواد چودھری نے کہا کہ شریف خاندان پر فرد جرم عائد ہوگئی ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری نے کہا کہ سب سے زیادہ اہم پاپا نوازشریف ہیں کیونکہ اصل میں پاپی پاپا ہیں، عدالت میں ثابت ہوا اور فرد جرم عائد ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ ابھی تک جے آئی ٹی کی رپورٹ کا والیم ٹین نہیں کھلا جب وہ کھلے گا تومعلوم نہیں نوازشریف کی کہاں کہاں جائیداد نکلے گی۔

فواد چودھری نے کہا کہ احتساب کے لیے ضروری ہے سماعت تیزہوجائے،یہ اہم ہے کہ سارے مقدمات آگے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ججزاوراداروں کی تضحیک نہیں ہونی چاہیے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری نے کہا کہ عمران خان اور جہانگیر ترین کے مقدمات کو نوازشریف کےمقدمات سے ملانا بھی گناہ ہے۔


ایون فیلڈریفرنس میں نوازشریف،مریم نواز،کیپٹن صفدرپرفردجرم عائد


واضح رہے کہ احتساب عدالت نے ایون فیلڈ ریفرنس میں نااہل نوازشریف، مریم نواز اور کیپٹن ریٹائرڈ صفدر پر فرد جرم عائد کردی گئی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں