The news is by your side.

Advertisement

پولیس گردی کے معاملے پر فواد چوہدری کا شہباز گل کو مشورہ

لاہور: پنجاب میں پولیس گردی کے معاملے پر وفاقی وزیر فواد چوہدری نے ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل کو مشورہ دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں پولیس کے ہاتھوں شہریوں کی ہلاکت کے معاملے پر وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل کو مشورہ دیا ہے کہ ہم ہانگ کانگ کا طریقہ کار استعمال کرسکتے ہیں۔

فواد چوہدری نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ تمام پولیس اہلکاروں کے پاس کیمرا ہونا چاہئے، پولیس کی ہر تفتیش، ناکے کی ویڈیو ریکارڈنگ ہونی چاہئے۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا کہ ہر تھانے میں شہریوں کے تبصرے ریکارڈ ہونے چاہئیں، شہریوں کے تبصرے سے تھانے کی صورت حال واضح ہوجائے گی۔

واضح رہے کہ ترجمان وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز گل نے ٹویٹ کیا تھا کہ آئی جی پنجاب کیپٹن (ر) عارف نواز خان کی طرف سے جاری کیے مراسلہ کے مطابق دوران ڈیوٹی موبائل فون کے استعمال پر پابندی صرف پولیس اہلکاروں کے لیے ہے۔

مزید پڑھیں: پنجاب میں پولیس اہلکاروں کے موبائل استعمال کرنے پر پابندی

شہباز گل نے ٹویٹ میں کہا تھا کہ آئندہ ایس ایچ او عہدہ سے کم کوئی اہلکار اگر دوران ڈیوٹی موبائل فون استعمال کرتا ہوا پایا گیا تو اس کے خلاف کارروائی کی جائے گی، اس پابندی کا اطلاق عام شہریوں پر نہیں ہے۔

اس سے قبل پنجاب میں پولیس گردی کے مسلسل بڑھتے واقعات کے بعد آئی جی پنجاب نے صوبے بھر کے آر پی او ڈی پی او، سی پی او اور سی سی پی او، ڈی آئی جیز کو مراسلہ جاری کیا تھا۔

مراسلے میں کہا گیا تھا کہ یونیفارم والے حد میں رہ کر کام کریں ورنہ گھربھجوادیاجائےگا، تشدد،غیرقانونی حراست یابداخلاقی پرآہنی ہاتھوں سے نمٹا جائے گا، حراست میں تشدد، موت اورغیرقانونی حراست پرایس ایچ او ذمے دار ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں