The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کے پاس پلی بارگین کے سوا کوئی آپشن نہیں: فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ پیسے دیکھتے ہوئے تو نواز شریف کا دل دھڑکتا ہے، ان کے پاس پلی بارگین کے سوا کوئی آپشن نہیں، نواز شریف کی جائیداد ضبط ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے آے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کو بد عنوانی کے مقدمات میں سزا ہوئی ہے، انھیں پیسے واپس کرنا پڑیں گے اس کے علاوہ کوئی حل نہیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ نواز شریف کی سزا 7 سال ہے وہ پوری کریں گے تو اس کے بعد ان کی جائیداد ضبط ہوگی۔

وزیر اطلاعات کا جعلی اکاؤنٹ کیس سے متعلق کہنا تھا کہ ایان علی سے لے کر برتھ ڈے کیک تک پیسے جعلی اکاؤنٹ سے گئے، جعلی اکاؤنٹس کیس کی بنیاد کاغذات ہیں جو عدالت میں بول رہے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ بلاول تمام کمپنیوں کے بینفشری خود ہیں، والد نے جعلی اکاؤنٹس بنا دیے اور اسی طرح سے ساری کمپنیاں چل رہی تھیں، یہ بڑے لوگ الٹا نیب کے لوگوں کو ہراساں کر رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  چیخیں وزیر اعلیٰ ہاؤس سندھ سے آ رہی ہیں، مراد علی شاہ کی پریس کانفرنس پر خرم شیر زمان کا رد عمل

فواد چوہدری کا اپنی وزارت سے متعلق کہنا تھا کہ وزیر اعظم نے عہدہ چھوڑنے کا کہا تو ایک منٹ نہیں لگاؤں گا، کچھ ایشوز ہیں جن پر میرا نقطہ نظر ہے جو وزیر اعظم کے سامنے رکھا ہے، انھوں نے میری بات اب بھی غور سے سنی، فیصلہ وہی کریں گے۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ پارٹی ایشوز ہوتے ہیں، جب بات لمبی ہو جائے تو میڈیا سے نہیں چھپتی، نعیم الحق سے احترام کا تعلق ہے، چھوٹی موٹی چیزیں چلتی رہتی ہیں، نعیم الحق کے خلاف کوئی ٹویٹ نہیں کیا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ پرویز مشرف کو ملک ضرور آنا چاہیے، عدالتوں کا سامنا کرنا چاہیے، مشرف صاحب صحت یاب ہو کر آئیں اور مقدمات کا سامنا کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں