The news is by your side.

Advertisement

فواد چوہدری نے بھارتی عوام سے توقع وابستہ کر لی

اسلام آباد: وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے کہا ہے کہ توقع ہے بھارتی عوام جنونیوں کے اقتدار سے نجات حاصل کر لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر فواد چوہدری نے اپنے تازہ ٹویٹ میں بھارتی عوام سے اس توقع کا اظہار کر دیا ہے کہ وہ مسلمانوں کے دشمن جنونیوں کے اقتدار کے خاتمے کے لیے کردار ادا کریں گے۔

انھوں نے لکھا کہ بھارت میں شہریت کے متنازع قانون کے خلاف احتجاج جاری ہے، اس دوران درجنوں اموات ہو چکی ہیں، بھارت وزیر اعظم نریندر مودی کے پاگل پن کی قیمت چُکا رہا ہے۔

تازہ ترین:  بھارت میں پرتشدد مظاہرے، اترپردیش میں 9 افراد ہلاک

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ بھارت کو جنونیت نے اپنی لپیٹ میں لیا ہوا ہے، اور اقلیتیں بھارت میں مشکل ترین دور سے گزر رہی ہیں، جب کہ مودی اینڈ کمپنی بھارت کا وجود ختم کرنے کے مشن پر ہے۔

واضح رہے کہ بھارتی صدر نے جب سے مسلم مخالف شہریت کے متنازع قانون پر دست خط کیے ہیں، تب سے پورے بھارت میں شدید احتجاج کا سلسلہ شروع ہو گیا ہے، احتجاج اور مظاہروں میں صرف مسلمان ہی شامل نہیں ہیں بلکہ دیگر قومیتیں بھی مودی سرکار کے خلاف سراپا احتجاج بن گئی ہیں۔

مظاہروں کے دوران اترپردیش میں پولیس گردی کے نتیجے میں 9 افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہو گئے ہیں، بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ اب تک اترپردیش میں ہلاک مظاہرین کی تعداد 11 ہو گئی ہے۔ دہلی میں نماز جمعہ کے بعد بڑی احتجاجی ریلی نکالی گئی تھی، جس کے دوران پولیس نے خواتین سمیت سیکڑوں افراد کو گرفتار کیا، اور مظاہرین پر آنسو گیس کی شیلنگ اور واٹر کینن کا استعمال کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں