خادم رضوی کا ٹوئٹر اکاؤنٹ بلاک، فوادچوہدری نے فیس بک، ٹوئٹر کے اقدام کو سراہا
The news is by your side.

Advertisement

خادم رضوی کا ٹوئٹر اکاؤنٹ بلاک، فوادچوہدری نے فیس بک، ٹوئٹر کے اقدام کو سراہا

اسلام آباد: وزیراطلاعات فواد چوہدری نے خادم حسین رضوی کا ٹویٹر اکاؤنٹ بلاک کرنے کے فیصلے پر سوشل میڈیا ویب سائٹس ٹوئٹر اور فیس بک کے جعلی خبریں اور نفرت انگیز مواد روکنے کے اقدام کو سراہا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ بہت خوش آئند ہے کہ سوشل میڈیا ویب سائٹس ٹوئٹر اور فیس بک کی جانب سے جعلی خبریں، نفرت انگیزمواد کو روکنے کا اقدام کیا گیا۔

فواد چوہدری نے فیس بک اور ٹوئٹرکے اقدام کوسراہتے ہوئے کہا یوٹیوب، واٹس ایپ بھی دنیا کو محفوط بنانے کیلئے اس حکمت عملی پر عمل کریں۔

یاد رہے 4 نومبر کو تحریک لبیک پاکستان کے سربراہ خادم حسین رضوی کا ٹویٹر اکاؤنٹ بلاک کردیا گیا،ٹویٹر انتظامیہ نے خادم حسین رضوی کی اشتعال انگیز تقاریر اور بیانات پران کا اکاؤنٹ بلاک کیا تھا۔

مزید پڑھیں : ٹویٹر نے خادم حسین رضوی کا اکاؤنٹ بلاک کردیا

خیال رہے خادم رضوی اور ٹی ایل پی نے آسیہ بی بی کی سپریم کورٹ سے بریت کے فیصلے کے خلاف لاہور، کراچی سمیت ملک بھر میں دھرنے دئیے تھے، اور کافی اشتعال انگیز تقاریر بھی کی تھیں۔

دھرنوں کے دوران خادم رضوی کی جانب سے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے بھی کافی پیغامات جاری کیے گئے، جس پر پاکستانی حکومت نے ٹوئٹر انتظامیہ سے خادم رضوی کا اکاؤنٹ بند کرنے کی درخواست کی تھی جسے انہوں نے مسترد کردیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں