The news is by your side.

Advertisement

مارچ کرنےوالوں کا ایل اوسی کی طرف جاناہمارے لیے چیلنج ہے، فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ مارچ کرنےوالوں کا ایل اوسی کی طرف جاناہمارے لیے چیلنج ہے، اقوام متحدہ کو آگے بڑھنا ہوگا۔

تفصیلات کےمطابق وفاقی وزیر فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ آزادکشمیرمیں لوگوں کےجذبات بہت بھڑکےہوئےہیں،وزیراعظم عمران خا ن نےکشمیرمعاملےسےجڑےخطرات سےاقوام متحدہ کوآگاہ کیا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ مارچ کرنےوالوں سے گزارش ہےامن کا موقع ہاتھ سےنہ جانیں دیں، ایل اوسی پارکرنانئےوارزون میں داخل ہونےجیسےہوگا ۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ معاملہ ہاتھ سے نکلا جا رہاہے ،اقوام متحدہ کوآگےبڑھناہوگا۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ ہم نے ہمیشہ امن کی بات کی ہے لیکن مودی کی حکومت ٹس سے مس نہیں ہورہی ہے۔دلی کی لائن فالوکرنےوالےسیاستدان بھی جیلوں میں ہیں۔

مولانا فضل الرحمن کے دھرنے پر تبصرہ کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ ن لیگ،پی پی کاایک مطالبہ ہےنواز،زرداری کوپلی بارگین کےبغیررہاکریں۔نواز،زرداری کےشطرنج کےکھیل میں مولاناپیادےکاکرداراداکررہےہیں۔

فواد چوہدری نے یہ بھی کہا کہ ن لیگ،پیپلز پارٹی کےپاس اپنے لوگ نہیں ہیں لیکن جے یو آئی کےپاس مدارس کےلوگ ہیں۔پیپلزپارٹی اورن لیگ کوعوامی مسائل سےکوئی سروکارنہیں،فضل الرحمان مدرسوں کےطلباکوچارےکی طرح استعمال کرناچاہتےہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ خواہش ہےکہ مولانا فضل الرحمان دھرنےکی تاریخ پرقائم نہ رہیں۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی اورن لیگ بغیرپیسہ دیےقیادت کی رہائی چاہتی ہیں،ہم تو آج بھی کہتے ہیں کہ پیسے دواور ابولو، اپوزیشن کےلوگوں کےخلاف کیسز ہمارے دور میں نہیں بنائےگئے۔

فواد چوہدری نے یہ بھی کہا کہ اپنی وزارت کی کارکردگی پر اعتماد میں لیناچاہتاہوں،پہلےہم نےرویت ہلال کاقمری کیلنڈرجاری کیاتھا،وہ تصویریں جاری کیں جس میں گوادرکےقریب چانددیکھاجاسکتاہے۔

باشعورطبقےکوبتاناچاہتاہوں عقل اورعلم ہی ہمیں آگےلےجاسکتاہے،دوربین سےچانددیکھناغلط ہے تو پھرعینک بھی پہنناغلط ہے۔شرعی طورپر رویت ہلال کمیٹی کومعافی مانگنی چاہیے۔

منسٹری آف سائنس اینڈٹیکنالوجی میں بڑی اصلاحات لے کرآیا ہوں ،جہلم میں بائیوٹیکنالوجی کابڑا پراجیکٹ بنارہے ہیں،ہم نے ایک بیٹری پراجیکٹ پرکام شروع کیاہے۔پاکستان کامستقبل بیٹری پرہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں