The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا نام ملک میں کامیابی کی نوید لائے گا، فواد چوہدری

جہلم : پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان فواد چوہدری نےٹویٹ میں کہا ہے کہ اللہ سے دعا ہے کہ آج کا تاریخی دن پی ٹی آئی کی فتح کا دن ہو۔

پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی ترجمان فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سایٹ ٹویٹر پر ٹویٹ میں کہا ہے کہ دن کا آغاز خدا کے حضور دعا اور صدقے سے کیا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی رہنما کا ٹویٹ میں کہنا تھا کہ اللہ سے دعا ہے آج کا تاریخی دن پاکستان تحریک انصاف کی فتح و کامرانی کا دن ہو۔

فواد چوہدری نے اپنے ٹویٹ میں کہا ہے کہ خدا کے حضور دعا کرتا ہوں کہ پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا نام ملک بھر میں کامیابی کی نوید لائے۔


عام انتخابات 2018 کے لیے پولنگ کا عمل شروع


واضح رہے کہ پاکستان کے گیارہویں عام انتخابات کے لیے ملک بھر میں پولنگ کا آغاز ہوگیا جہاں 10 کروڑ 59 لاکھ 55 ہزار 409 ووٹرز حق رائے دہی استعمال کریں گے۔

انتخابی عمل کے دوران حفاظتی اقدامات کے پیش نظر3لاکھ 70 ہزار فوجی جوان جبکہ ساڑھے چار لاکھ پولیس اہلکار تعینات ہیں، 17 ہزار سے زائد پولنگ اسٹیشنزکوانتہائی حساس قرار دیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں