نواز شریف کا منطقی انجام قریب سے قریب تر ہو تا جا رہا ہے، فواد چوہدری PTI
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کا منطقی انجام قریب سے قریب تر ہو تا جا رہا ہے، فواد چوہدری

اسلام آباد : ترجمان پاکستان تحریک انصاف فواد چوہدری نے کہا ہے کہ برطانیہ کی جانب سے نواز شریف کے اثاثہ جات کے خلاف تحقیقات کا آغاز کرنا خوش آئند ہیں کرپٹ لوگوں کو کہیں جائے پناہ نہیں ملنی چاہیے.

وہ دارالحکومت میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے سابق وزیراعظم نواز شریف کی پشاور میں کی گئی تقریر پر ردعمل دے رہے تھے، فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ شریف خاندان کی جائیداد ملکی خزانے کو لُوٹ کر بنائی گئی ہے جو دراصل عوام کا پیسا ہے.

انہوں نے کہا کہ نوازشریف اپنے منطقی انجام کی جانب بڑھ رہے ہیں چنانچہ اب اپنے جلسے لاہور اور پشاورکے بجائے لندن میں کریں کیوں کہ وہاں بھی ان کو کرپشن کے مقدمات کا سامنا ہوگا اور شاید وہاں بھی جلسے کرکے مجھے کیوں نکالا کے نعرے لگانے پڑیں.

فواد چوہدری نے سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ مریم نواز جعل سازی کے مقدمات کا سامنا کر رہی ہیں ایسے میں کسی اور پر الزام تراشی کرنے سے پہلے سوچ لینا چاہیے، یہی وجہ ہے کہ مریم نواز کی سیاست شروع ہونے سے پہلے ہی خاتمے کی جانب رواں ہے.

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں عدلیہ آزاد عدلیہ ہے جو نااہل کیے گئے نوازشریف کی تنقید کو اہمیت نہیں دینگی، عدلیہ کو اور بڑے اہم کرنے ہیں جو وہ بہت احسن طریقے سے ادا کر رہی ہے اور مقدمات کا فیصلہ بغیر کسی کے دباؤ میں آئے خالص میرٹ پر کر رہی ہے.

فواد چوہدری نے کہا کہ تحریک انصاف کی گزشتہ روز ہونے والی کور کمیٹی میٹنگ میں نیب کی جانب سے چیئرمین پی ٹی آئی کی جانب سے خیبر پختونخواہ ہیلی کاپٹر کے استعمال سے متعلق نوٹس کا خیرمقدم کیا گیا اور آئین و قانون کے ساتھ مکمل تعاون کا فیصلہ کیا گیا.

انہوں نے نوٹس سے متعلق مزید بتایا کہ نیب کے نوٹس میں عمران خان کے ہیلی کاپٹر میں 74 گھنٹے سفر کا حساب مانگا ہے لیکن کیا صرف عمران خان کے 74 گھنٹے ہیلی کاپٹرسفر کی تحقیقات ہونی چاہیے؟ جب کہ ملکی خزانے سے رائے ونڈ محلوں کیلئے صرف25 کروڑ روپے مالیت کی دیواربنادی گئی ہے.


 اسی سے متعلق : عوامی عدالت نے طلال اور دانیال کے حق میں فیصلہ سنا دیا، نوازشریف 


فواد چوہدری نے کہا کہ رائے ونڈ سیکیورٹی اور شریف فیملی کے سفری اخراجات پرکروڑوں روپے خرچ ہوئے، اسی طرح حمزہ شہباز تمام حلقوں میں انتخابی مہم چلاتے ہیں جس کے لیے پنجاب حکومت کا ہیلی کاپٹر استعمال کرتے ہیں‌ لیکن اس پر نوٹس نہیں لیا جاتا.

انہوں نے اپنی گفتگو میں سابق وزیر خزانہ کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ اسحاق ڈار نے پورے پانچ سال قوم کو ناجائز چونا لگا کر مفرور ہیں کیوں کہ انہیں نوازشریف کا سمدھی ہونے کا اعزاز حاصل تھا اور اشتہاری ملزم ہونے کے باوجود سینیٹ کے ٹکٹ کے لیے اپلائی کر رہے ہیں.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں