The news is by your side.

Advertisement

احتجاجی کنٹینر پرعمران خان اور آصف زرداری ایک ساتھ نہیں ہوں گے، فواد چوہدری

اسلام آباد : ترجمان پاکستان تحریک انصاف فواد چوہدری نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی اور پی پی سمیت کل لاہورمیں تمام سیاسی جماعتیں اکٹھی ہوں گی تاہم کسی کو غلط فہمی نہ رہے کہ کوئی سیاسی اتحاد ہونے جا رہا ہے، عمران خان اور زرداری کے نظریات یکسر مختلف ہیں.

ان خیالا کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن 2014 میں وقوع پذیر ہوا جب پولیس نے براہ راست فائرنگ کر کے نہتے عوام کو موت کے گھاٹ اتارا جنہیں تاحال انصاف نہیں مل سکا ہے.

انہوں نے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کے شہداء کے لواحقین کو انصاف دلوانے کے لیے تمام سیاسی جماعتیں طاہر القادری احتجاجی تحریک میں شامل ہوں گی تاہم اسے انتخابی اتحاد سے تعبیر نہیں کیا جائے، مظلوم کی حمایت ایک طرف لیکن پیپلز پارٹی اور تحریک انصاف کے نظریاتی اختلاف اپنی جگہ موجود ہیں.

فواد چوہدری نے احتجاج سے متعلق تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ کل کے احتجاج کو 2 سیشن میں تقسیم کیا گیا ہے ایک سیشن میں عمران خان جب کہ دوسرے سیشن میں آصف زرداری آئیں گے اس لیے اسٹیج پر ان دونوں رہنماؤں کی بہ یک وقت موجودگی خارج از امکان ہے.

ترجمان پی ٹی آئی نے کہا کہ پاکستان عوامی تحریک کا احتجاج ایک روزہ ہے جہاں ریلی نہیں نکالی جائے گی بلکہ جلسہ عام منعقد کیا جائے گا اور اگر مطالبات نہ مانے گئے تو احتجاج کے دائرہ کار کو بڑھایا بھی جاسکتا ہے جو شہباز شریف کے مستعفی ہونے پر ہی ختم ہوگا.

فواد چوہدری نے کہا کہ اسپیکر قومی اسمبلی خود قصور سے ہیں جہاں درندگی کے 12 واقعات ہوئے اور جب عوام ڈی سی او کے خلاف احتجاج کے لیے نکلی تو پولیس کی براہ راست فائرنگ سے ہلاکتیں بھی ہوئیں جس سے ثابت ہوا کہ مسلم لیگ (ن) نے سانحہ ماڈل ٹاؤن سے کوئی سبق حاصل نہیں کیا.

ترجمان پی ٹی آئی نے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن ہو یا قصور زیادتی کیس ہو، پنجاب حکومت مکمل طور پر ناکام ہو چکی ہے جہاں جعلی پولیس مقابلے ایک رواج بن چکے ہیں اور آج ہی پنجاب پولیس نے تین افراد کو مقابلے میں قتل کیا جن کے بارے میں کہا جا رہا ہے وہ زیادتی میں ملوث تھے.

خیال رہے کہ سربراہ پاکستان عوامی تحریک طاہر القادری نے اپنے ایک بیان میں کہا تھا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کے شہداء کے لواحقین کو انصاف دلوانے کے لیے کل لاہور میں ہونے والے احتجاج میں عمران خان اور آصف زرداری ایک ساتھ اسٹیج پر موجود ہوں گے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں