The news is by your side.

Advertisement

ملک میں مہنگائی کا ایشو ختم ہوچکا ہے، فیاض چوہان

لاہور : صوبائی وزیر برائے جیل خانہ جات فیاض الحسن چوہان نے دعویٰ کیا ہے کہ ملک میں مہنگائی کا ایشو ختم ہوچکا ہے، مریم نواز جھوٹوں کی آئی جی ہیں۔

محکمہ تعلقات عامہ لاہور میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے صوبائی وزیر نے کہا کہ مہنگائی کے خاتمے کے بعد اب استعفے شروع کرنے ہیں تو شہبازشریف اور حمزہ شہباز اصلی استعفی قومی و صوبائی اسمبلی کے اسپیکروں کو بھجوائیں جبکہ جیل بھرو تحریک میں پہلی گرفتاری مولانا فضل الرحمان دیں۔

فیاض چوہان نے کہا کہ اپوزیشن اپنے ریلو کٹوں کے استعفے نہ دے اگر استعفوں کی شروعات کرنی ہی ہے تو حمزہ اور شہباز شریف سے کی جائے، انہوں نے کہا کہ مریم نواز جھوٹوں کی آئی جی ہیں۔

صوبائی وزیر نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے دعویٰ کیا کہ ملک بھر میں اب مہنگائی کا کوئی ایشو نہیں رہا، سبزیاں پھل آٹا اور چینی اور دیگر اشیاء عوام کو مناسب قیمتوں پر دستیاب ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں فیاض الحسن چوہان نے مزید کہا کہ وزیراعظم عمران خان کی سیالکوٹ کی تقریبات کرونا ایس او پیز پر مکمل عمل درآمد کرواتے ہوئے کی جارہی ہیں تحریک انصاف نے کرونا کے باعث اپنی تمام سیاسی سرگرمیاں معطل کردی تھیں اپوزیشن کے گرفتار ہونے والے کارکنوں کو کرونا حفاظتی اقدامات کے تحت جیلوں میں رکھا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں