The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن جماعتوں کی بیماریوں کا کوئی علاج نہیں، فیاض الحسن چوہان

لاہور : پنجاب کے وزیر اطلاعات فیاض الحسن چوہان نے کہا ہے کہ اپوزیشن جماعتوں کی بیماریوں کا کوئی علاج نہیں، ن لیگ رونا وائرس کا شکار ہے اور سندھ میں آمریت قائم ہے۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی۔ فیاض الحسن چوہان نے کہا کہ سندھ میں آل زرداری نے ظلم و جبر کا بازار گرم کیا ہوا ہے، صحافی عزیز میمن کے قتل کے بعد آج بھی ان کی غنڈا گردی اور بدمعاشی قائم ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ میں نے کہا تھا کہ بلاول بھٹو کو  شامل تفتیش کیا جائے، لاڑکانہ کو آوارہ کتوں کے حوالے کردیا گیا ہے، آوارہ کتوں کا علاج ٹیکے سے ہے مگر آوارہ حکمرانوں کا علاج نہیں ہوتا، آج بھی سندھ میں ظلم و جبر اور ہٹلر کا نظام قائم ہے۔

وزیر اطلاعات پنجاب نے کہا کہ پیپلز پارٹی پنجاب میں کرائے کے لوگ بلا کر جلسیاں کررہی ہے، مسلم لیگ ن سے متعلق ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے وزیر اطلاعات نے6 کہا کہ یہ لوگ رونا وائرس کا شکار ہیں، لوٹ مار ایسوسی ایشن مزید ساڑھے3سال رونا وائرس کا شکار رہے گی۔
فیاض چوہان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن جماعتوں کی بیماریوں کا کوئی علاج نہیں، اپوزیشن جماعتیں اپنی اپنی سیاسی دکانیں چمکانے میں لگی ہوئی ہیں، ان کی ساری توجہ منی لانڈرنگ پر مرکوز ہے، سیاست میں ڈبل شاہ آچکے ہیں۔ ہمارے منصوبے ديکھ کر ن ليگ اب روتی ہی رہے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں