آکسفورڈڈکشنری میں آصف زرداری لکھیں تومطلب کرپشن، منی لانڈرنگ آتاہے، فیاض الحسن چوہان
The news is by your side.

Advertisement

آکسفورڈڈکشنری میں آصف زرداری لکھیں تومطلب کرپشن، منی لانڈرنگ آتاہے، فیاض الحسن چوہان

لاہور: وزیراطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان کا کہنا ہے کہ اقامہ منی لانڈرنگ،کرپشن اور لوٹ مار کا ذریعہ ہے، زرداری نے25سال کی محنت کےبعد کرپشن میں نام بنایا، آکسفورڈ ڈکشنری میں آصف زرداری لکھیں تومطلب کرپشن، منی لانڈرنگ آتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ہائی کورٹ بینچ نہ بننے پر وکلا کے احتجاج پر کہا کہ معاملے کا ابھی علم ہوا ہے، قانون ہاتھ میں لینے کی اجازت کسی کو نہیں، مشتعل وکلانےقانون کےماتھےپرٹیکہ لگانےکی کوشش کی، قانون حرکت میں آئے، مشتعل وکلا کے خلاف ایکشن لیاجائے گا۔

وزیراطلاعات پنجاب کا کہنا تھا کہ چیف جسٹس سے درخواست ہے وکلا کے خلاف نوٹس لیں، مشتعل وکلا کے لائسنس منسوخ ہونے چاہئیں، کار سرکار میں مداخلت کرنے والے وکلا کے خلاف کارروائی ہوگی، واقعے کی پوری تحقیقات کرکے ملوث لوگوں کے خلاف کارروائی ہوگی۔

فیاض الحسن چوہان نے کہا منی لانڈرنگ کے خلاف وزیراعظم عمران خان ہی ایکشن لے سکتے تھے، منی لانڈرنگ اقامے کے نام پرہوتی تھی، اقامے کا ڈرامہ کل شہزاد اکبر نے بے نقاب کردیا ہے، ڈرائیور اور مالی کے نام پر جائیدادیں بنانے والے سامنے آرہے ہیں، مک مکا ہوتا تھا اس لیے بیرون ملک سے پیسہ واپس نہیں آسکا، موجودہ حکومت مک مکا کی مخالف ہے،پیسہ تو بیرون ملک سے واپس آئے گا۔

زرداری نے25سال کی محنت کےبعد کرپشن میں نام بنایا

ان کا کہنا تھا کہ پی پی کے دوست کہتے ہیں ہوم ورک کرلیں پھر بیان دیں، ہم نے ہوم ورک کیا ہے اسی لیے تو اتنی رقم سامنے آئی ہے، شوگرملز پر قبضے،زمینوں پر قبضے کس نے کیے سب کو معلوم ہے، پی پی دوست سمجھیں ایان علی کے ذریعے اب پیسہ باہرنہیں جائے گا۔

صوبائی وزیراطلاعات نے آصف زرداری پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ آصف زرداری نے اپنا نام ایسا بنایا ہے، جس کی مثال نہیں ملتی، آکسفورڈ ڈکشنری میں آصف زرداری لکھیں تومطلب کرپشن،منی لانڈرنگ آتاہے، یہ درست ہے ایک زرداری پیپلزپارٹی پربھاری،ہم نےہوم ورک کرکے700ارب منی لانڈرنگ کاسراغ لگایا، یہ سچ ہے بڑی محنت اورجدوجہد کے ساتھ آصف زرداری کرپٹ بنے۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ عجیب بات ہے لیڈرٹی وی پراعتراف کرتا ہے اور رہنما دفاع کرتے ہیں، پہلی مرتبہ کسی حکومت نے 5ہزار کے جعلی نوٹ پکڑے، یہ سچ ہے بڑی محنت اور جدوجہد کیساتھ آصف زرداری کرپٹ بنے۔

وزیراطلاعات پنجاب نے کہا مشاہداللہ خان کو چیلنج دیتاہوں ٹی وی مناظرہ کرلیں، جس کی چاپلوسی کرکے یہاں تک پہنچےاس کے پول کھولوں گا، مشاہداللہ خان نے شریف خاندان کی کرپشن چھپائی، خاندان کوپی آئی اےمیں بھرتی کررکھاہے اور سرکاری خرچ پربیرون ملک کروڑوں کاعلاج کراچکے ہیں،مشاہد اللہ خان کا کام سار ادن صرف لوگوں کو لڑانا ہے،انھوں نے سینیٹ میں عمران خان کیخلاف غلیظ زبان استعمال کی۔

فیاض الحسن چوہان کامشاہد اللہ کوٹی وی مناظرےکاچیلنج

ان کا مزید کہنا تھا کہ کرپشن میں ملوث25افسران کوپلی بارگین کےباعث رہائی ملی، سندھ میں پی پی گورننس کابراحال ہےعوام تنگ آچکےہیں، مرادعلی شاہ کے رشتےدار نے بھی نیب سے پلی بارگین کرکےجان چھڑائی، زرداری اورشریف کہیں بھی گھومیں ساتھ چلناان کی مجبوری ہے، زرداری اورشریفوں کے کرپشن کےتعلقات ہیں۔

فیاض الحسن چوہان نے کہا جہانگیرترین سے متعلق فیصلے بھی تکنیکی وجوہات بیان کی گئی ہیں، ان کے پاس کوئی عوامی عہدہ تونہیں ناپارٹی میں کوئی عہدہ ہے، جہانگیرترین نےعدالتی فیصلےکوقبول کیا،عدلیہ پرتنقیدکےنشترتو نہیں برسائے، سیاسی کارکن کی حیثیت سےکوئی بھی کسی کوفارغ نہیں کرسکتا، جہانگیرترین پی ٹی آئی کےہمدرد اورسیاسی کارکن ہیں۔

صوبائی وزیراطلاعات کا کہنا تھا کہ پاکستان کی سربلندی کے لیے موجودہ حکومت کے کردار سے اپوزیشن خائف ہے، پاکستان کے لیے ہمارے لیڈر کے وژن سے ن لیگ پی پی پریشان ہے، احتساب سب کا اور بلاامتیاز ہوگا اطمینان رکھیں، سارے کرپٹ جیل میں ہوں گے، نوازشریف نااہلی کےبعدکس حیثیت سےپارٹی کےقائد بنے ہوئے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا آفیشل کیمرے کے بغیر آڈیو یا ویڈیوکلپ چلانا پیمرا رولز کے خلاف ہے، پرویزالٰہی ملاقات سے متعلق ویڈیوز چلانے والے چینلز نے پیمرا رولز کو توڑا، اتحادیوں سے کسی قسم کے اختلافات نہیں ہم سب ایک پیج پرہیں، پی ٹی آئی اور اتحادی متحد ہیں کسی قسم کے اختلافات نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں