The news is by your side.

Advertisement

ملک میں بے حیائی کے کلچر کو فروغ دیا جارہا ہے، مولانا فضل الرحمان

ڈی آئی خان: متحدہ مجلس عمل کے صدر اور جمعیت علمائے اسلام (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ ملک میں بے حیائی کے کلچر کو فروغ دیا جارہا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ڈی آئی خان میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ ختم نبوت کے تحفظ کے علمبردار ہم ہی ہیں، حکومت کرنے والی قوتیں ہمارے نظریے کو نظر انداز کرتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ختم نبوت کے قانون میں تبدیلی کا چور پکڑا جاچکا ہے، ختم نبوت کا چور جب پکڑا گیا تو خاموشی اختیار کرلی گئی، تہذٰیب پر حملہ کرکے قوم کو بیرونی قوتوں کا غلام بنایا جارہا ہے۔

مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ عوام نے ووٹ کی پرچی سے یہ جنگ جیتنی ہے، ایم ایم اے کا مقابلہ مذہب کی مداخلت کو ختم کرنے والوں کے خلاف ہے، اگر تحریک انصاف کی حکومت آئی تو ملک میں اسلام نہیں رہے گا۔

انہوں نے کہا کہ متحدہ مجلس عمل میں اتحاد ہے جبکہ دیگر جماعتوں میں ٹکٹوں کی تقسیم پر مسئلہ بنا، مینڈیٹ ملنے کے بعد اتحاد کا فیصلہ کیا جائے گا۔

مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ پوری قوم پر بڑی ذمہ داری عائد ہوگئی ہے کہ انہوں نے انتخابات میں مستقبل کا فیصلہ کرنا ہے، ایم ایم اے کا کوئی امیدوار کرپٹ نہیں ہے بلکہ ہمارے امیدوار دیانت دار اور امانت دار ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ایم ایم اے حکومت میں آئی تو ملک سے کرپشن ختم ہوجائے گی، مخصوص طبقہ ملک کے اسلامی تشخص کی راہ میں بڑی رکاوٹ ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں