The news is by your side.

Advertisement

فیس بک کا ڈیٹنگ سروس آپشن اور کلیئر ہسٹری‘ ٹول کا اعلان

سان فرانسسکو : ڈیٹا کو محفوظ بنانے کیلئے فیس بک کا بڑا اقدام کرتے ہوئے ’کلیئر ہسٹری‘ کا آپشن متعارف کرادیا اور ساتھ ہی ڈیٹنگ سروس کا آپشن بھی اعلان کیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈیٹا اسکینڈل کے بعد فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے سالانہ ایف 8 ڈویلپرز کانفرنس میں ڈیٹنگ سروس کے آپشن کا اعلان  کرتے ہوئے کہا کہ  فیس بک کا بنیادی مقصد ہی سماجی رابطوں میں اضافہ ہے لہٰذا ڈیٹنگ فیچر کمپنی کے لیے نہایت ضروی ہے۔

مارک زکر برگ کا کہنا تھا کہ  یہ سروس وقتی تعلقات کیلئے نہیں بلکہ طویل مدتی تعلقات قائم کرنے کیلئے ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ فیس بک پر تقریباً 20 کروڑ لوگ ایسے ہیں جن کی ازدواجی حیثیت غیرشادی شدہ ہے ، لہٰذا ڈیٹنگ فیچر شریک حیات تلاش کرنے میں ان کی مدد کرے گا۔

ڈیٹنگ فیچر متعارف کرانے کے اعلان کے بعد دیگر ڈیٹنگ ایپس کے شیئرز میں  کمی واقع ہوئی۔

صارفین کی زیادہ تعداد ہونے کی وجہ سے فیس بک ڈینٹگ سروس دیگر سائٹس کے مقابلے صارفین کو اپنے ساتھی کی تلاش کے لیے زیادہ خدمات پیش کرسکتی ہے.

دوسری جانب فیس بک کے بانی  نے صارفین کا ڈیٹا محفوظ بنانے کیلئے ’کلیئر ہسٹری‘ کے نام سے ٹول متعارف کرادیا، اس ٹول کی مدد سے صارفین فیس بک سے اپنا پرانا ڈیٹا باآسانی ڈیلیٹ کرسکیں گے۔

فیس بک کے بانی کا کہنا ہے صارفین کو یہ آپشن بھی حاصل ہوگا کہ فیس بک معلومات مستقبل میں اپنے پاس محفوظ نہ کرے۔

مارک زکر برگ نے کہا کہ جسے انٹرنیٹ براؤزر میں براؤرنگ کلیئر ہسٹری کا آپشن ہوتا ہے، اسی طرح فیس بک بھی صارفین کو ایک ایسا آپشن دے گا، جس کی مدد سے صارفین وہ اس ڈیٹا کو ڈیلیٹ کرسکیں، جو فیس بک کے سرورز پر محفوظ ہوتا ہے۔

فیس بک کے بانی مارک زکر برگ نے اعلان کیا ہے صارفین کیلئے ڈیٹا محفوظ بنانے کیلئے مزید آپشنز بنائے جائیں گے۔

فیس بک کی سالانہ ایف 8 ڈویلپرز کانفرنس میں دیگر نئے فیچرز متعارف کرانے کے حوالے سے غور کیا جائے گا۔

فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے سالانہ ایف 8 ڈویلپرز کانفرنس میں خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جب ڈیٹا لیک اسکینڈل میں امریکی کانگریس کے سامنے پیش ہوئے تو بہت سے ایسے سوالات ہوئے، جن کا جواب میرے پاس نہیں تھا ، اس کے بعد میں نے فیصلہ کیا کہ صارفین کا ڈیٹا مزید محفوظ بنانے کیلئے مزید آپشنز متعارف کراؤں گا۔

خیال رہے کہ امریکی انتخابات میں صارفین کا ڈیٹا استعمال ہونے پر فیس بک ان دنوں مشکلات سے دوچار ہے، جس کا ازالہ کرنے اور صارفین پر اپنے اعتماد بحال کرنے کے لیے فیس بک مختلف نئے فیچرز پر کام کررہی ہے۔

یاد رہے کہ سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر الزام تھا کہ امریکی صدارتی انتخابات میں فیس بک نے صارفین کا ڈیٹا چوری کیا اور مخالفین کے لیے انتخابی مہم بھی چلائی، جس کے بعد دنیا میں ایک بڑا ہنگامہ کھڑا ہوگیا تھا۔

انٹرنیٹ پر نظر رکھنے والی تحقیقاتی کمپنی کیمبرج اینالیکٹس نے امریکی انتخابات میں صارفین کا ڈیٹا چوری کرنے کے حوالے سے ایک رپورٹ شائع کی، جس کے مطابق فیس بک نے 5 کروڑ صارفین کا ڈیٹا چرایا۔


مزید پڑھیں: ’فیس بک‘ کے بانی مارک زکربرگ کے ایک ہفتے میں10ارب ڈالر ڈوب گئے


تحقیقاتی ادارے کی جانب سے اسکینڈل سامنے آنے کے بعد دنیا بھر میں موجود صارفین کو شدید دھچکا لگا بلکہ یہی نہیں عالمی مارکیٹ میں فیس بک کے حصص کی قیمتوں میں کمی ہوئی جس کے باعث مالک مارک زکر برگ کو صرف ایک رات میں ہی 6 ارب ڈالرز کے نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔

صارفین کے ڈیٹا کے غلط استعمال پرفیس بک نے غلطی تسلیم کی تھی، بانی فیس بک مارک زکربرگ کا کہنا تھا کہ اس صورتحال سے صارفین کے اعتماد کو ٹھیس پہنچی، اگر ہم عوام کے ڈیٹا کی حفاظت نہیں کر سکتے تو کام چھوڑ دینا چاہیے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں