ادویات مہنگی نہ ہوتیں‌ تو فارما انڈسٹری بند ہوجاتی، وفاقی وزیر صحت -
The news is by your side.

Advertisement

ادویات مہنگی نہ ہوتیں‌ تو فارما انڈسٹری بند ہوجاتی، وفاقی وزیر صحت

راولپنڈی: وفاقی وزیر صحت عامر کیانی نے کہا ہے کہ ادویات کی قیمتیں ڈالر بڑھنے کی وجہ سے بڑھانا ضروری تھیں، اگر  دوا مہنگی نہ کرتے تو فارما انڈسٹری بند ہوجاتی۔

راولپنڈی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر صحت کا کہنا تھا کہ فارما انڈسٹری پر بہت زیادہ دباؤ ہے کیونکہ ٹیکسٹائل کی صنعتیں پہلے ہی بنگلہ دیش منتقل ہوچکی ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ ’پاکستان میں بدقسمتی سے صحت کے شعبے کو کسی بھی حکومت نے اہمیت نہیں دی البتہ تحریک انصاف نے اس اہم مسئلے پر مکمل توجہ مرکوز کی ہوئی ہے’۔

وفاقی وزیر صحت کا کہنا تھا کہ ہولی فیملی اسپتال کا ایک وارڈ خالی کرکے نیا وارڈ بنایاگیا ہے،3 روز میں ہولی فیملی کا شیلٹر ہوم تیار ہو جائے گا، آبادی کے لحاظ سے اسپتالوں پر بہت زیادہ دباؤ ہے، ہولی فیملی میں سالانہ 30 لاکھ مریض اور 1 کروڑ تیمار دار آتے ہیں۔

مزید پڑھیں: ملک بھر میں دواؤں کی قیمتوں میں 9 سے 15 فیصد اضافہ

عامر کیانی کا کہنا تھا کہ حکومت پونے دو کروڑ لوگوں کو ہیلتھ انشورونس کارڈ جاری کرے گی، پنجاب حکومت کو  ادویات کی قلت یا اس ضمن میں پیدا ہونے والے مسائل حل کرنے کی ہدایت کردی ہے۔

وفاقی وزیر صحت کا مزید کہنا تھا کہ ’ادویات مہنگی نہ کرتے تو فارما انڈسٹری بند ہو جاتی، قیمتیں بڑھنے کی اصل وجہ ڈالر کا مہنگا ہونا ہے’۔

یاد رہے کہ دو روز قبل ڈرگز ریگولیٹری اتھارٹی نے ادویات کی قیمتوں میں پندرہ فیصد تک اضافہ کردیا تھا، دواؤں میں شوگر ، درد دور کرنے، فرسٹ ایڈ بینڈیج، نیبولائرز، اینٹی بایئوٹکس، پیٹ اور کھانسی کی ادویات شامل ہیں۔

ڈرگز ریگولیٹری اتھارٹی نے دواؤں کی قیمتوں میں اضافے کی وضاحت کرتے ہوئے کہا تھا کہ دوائیں سرمایہ کاری،مریضوں،ملک کے وسیع تر مفاد میں مہنگی کیں، انڈسٹری کی بقا کے لئے دوائیں مہنگی کرنا بہت ضروری تھا۔

یہ بھی پڑھیں: ڈرگزریگولیٹری اتھارٹی نے دوائیں مہنگی کرنے کی وجہ بتادی

یہ بھی پڑھیں: حکومتی صحت کارڈ سے عام آدمی کتنے روپے تک کا علاج کرواسکے گا؟

ترجمان ڈریپ کا کہنا تھا کہ قیمتوں میں 9 سے 15 فیصداضافہ کیا، مختلف وجوہات پرقیمتوں میں اضافہ ناگزیر تھا جن میں سب سے اہم وجہ ڈالر کی بڑھتی ہوئی قیمت تھی۔

اُن کا کہنا تھا کہ گزشتہ ایک سال میں ڈالر کی قیمت میں 30 فیصداضافہ ہوا، ڈالرکی قیمت بڑھنے سے ادویات کے خام مال، پیکنگ مٹیریل کی قیمتیں بھی بڑھیں جبکہ گیس اور بجلی مہنگی ہونے سے بھی فارما انڈسٹری پر اثر پڑا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں