The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر کے 87 ہزار نوجوانوں کے لیے اچھی خبر ، حکومت کا بڑا فیصلہ

وفاقی حکومت کا یوتھ ٹریننگ اسکیم کے لیےوظیفہ جاری کرنے کا فیصلہ

اسلام آباد: وفاقی حکومت کا یوتھ ٹریننگ اسکیم کے لیےوظیفہ جاری کرنے کا فیصلہ کرلیا گیا ہے ، خصوصی گرانٹ کی منظوری وفاقی کابینہ کے ایجنڈے میں شامل ہیں ، عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ کابینہ سےمنظوری کی صورت میں ہرنوجوان کےبقایا جات ادا کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کی جانب سے ملک بھر کے 87 ہزار نوجوانوں کے لیے اچھی خبر سامنے آگئی ، وفاقی حکومت نے یوتھ ٹریننگ اسکیم کے لیے وظیفہ جاری کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

کابینہ سےمنظوری کی صورت میں ہر نوجوان کےبقایا جات ادا کریں گے

عثمان ڈار

خصوصی گرانٹ کی منظوری وفاقی کابینہ کے ایجنڈے میں شامل ہیں۔

وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار نے کہا کہ سابق حکومت نے 87ہزار نوجوانوں کو وظیفہ کی ادائیگی روک رکھی تھی، وظیفے نہ ملنے سے ہزاروں نوجوان پریشان تھے۔

عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ وزیراعظم اوروزیرخزانہ سےنوجوانوں کا مسئلہ حل کرنے کی درخواست کی، کابینہ سےمنظوری کی صورت میں ہر نوجوان کےبقایا جات ادا کریں گے، سابق حکومت نےسہولت دینے کی بجائے وظیفہ کی رقم روک دی تھی۔

مزید پڑھیں : ملکی تاریخ میں پہلی بار نوجوانوں سے متعلق قومی سروے کرانے کا فیصلہ

یاد رہے 18 جنوری کو حکومت نے  ملکی تاریخ میں پہلی بارنوجوانوں سےمتعلق قومی سروے کرانے کا فیصلہ کیا تھا  اور عثمان ڈار نے”کامیاب نوجوان” کے نام سے منصوبے کی منظوری دے دی ہے، پروگرام کا باقاعدہ آغاز وزیراعظم عمران خان خود کریں گے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ کس صوبےمیں نوجوانوں کوکون سے مسائل ہیں حکومت پتہ لگائےگی، حکومت سروے کے دوران ہر نوجوان کی ذاتی رائے لےگی، سروے رپورٹ آتے ہی نیشنل یوتھ ڈویلپمنٹ پروگرام شروع کردیاجائےگا۔،

اس سے قبل اقوام متحدہ کے کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ نے وزیراعظم یوتھ پروگرام میں بھرپور معاونت کااعلان کیا تھا جبکہ فاٹاکےنوجوانوں کےلئےاسکل ڈویلپمنٹ پروگرام شروع کرنے کا فیصلہ کیا گیا، اسکل ڈیولپمنٹ پروگرام 3لاکھ ڈالر کی لاگت سے شروع کیا جائےگا۔

عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ اقوام متحدہ کی جانب سےنوجوانوں کی معاونت وفاقی حکومت کی کامیابی ہے، نوجوانوں کےلئےمنصوبوں کی شروعات ہوچکی،مزیدخوشخبریاں سنائیں گے، چین نے بھی سرکاری سطح پر نوجوانوں کے لئے اقدامات کا آغاز کردیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں