ای او بی آئی پینشنرز کو اے ٹی ایم کارڈز کے ذریعے ادائیگی کرے گا، وفاقی وزیر -
The news is by your side.

Advertisement

ای او بی آئی پینشنرز کو اے ٹی ایم کارڈز کے ذریعے ادائیگی کرے گا، وفاقی وزیر

کراچی : وفاقی وزیر برائے سمندر پار پاکستانی و افرادی قوت پیر صدر الدین شاہ راشدی نے کہاہے کہ دنیا بھر کے ممالک میں پاکستانی افرادی قوت میں اضافہ ہوا ہے۔

وہ کراچی میں ای او بی آئی کے دو لاکھ پینشنرز کی نجی بینک والٹ اکاونٹ پر منتقلی کی تقریب سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے بتایا کہ اس منصوبے سے مختصر وقت میں دو لاکھ پینشنرز کا اکاونٹ منتقل کیے گئے جبکہ ای آوبی آئی کے 4 لاکھ پینشنرز میں سے 2 لاکھ پینشنرز کے اکاونٹس منتقل ہو چکے ہیں۔

اس کے علاوہ 7 دسمبر کو آذر بائی جان کے ساتھ ایک مفاہمتی یاداشت پر دستخط کیئے جائیں گے اورملائشیا کو پندرہ لاکھ افرادی قوت کی فراہمی کے معاہدے طے کیے جائیں گے۔

وفاقی وزیرنے بتایاکہ دنیا بھر میں فل اسکیل سیمی اسکیل اور ان اسکیل لیبر کام کرتی ہے جب کہ ہمارے ملک سے زیادہ تر سیمی اور ان اسکیل لیبر بیرون ملک روزگار کے لیئے جاتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اے ٹی ایم کارڈ کا اجرا ء بزرگ پینشنرز کی پریشانی کو دیکھ کیااس اقدام سے پینشنرز کو لمبی قطاروں سے نجات مل جائے گے۔

وفاقی وزیر افرادی قوت نے کہا کہ ای او بی آئی نجی بینک کے اشتراکی منصوبے کی دیگر حکومتی و نجی اداروں میں بھی تقلیدکرنے کی کوشش کرے گا،تا کہ بزرگ شہریوں کو سہولت اور بہتر معیاری زندگی دینے جیسے مزید اقدامات کیے جا سکیں۔

اس موقع پرنجی بینک کی گروپ ہیڈ ریٹل بینکنگ مہرین احمد نے بتایاکہ پینشنر دس ہزار سے زائد اے ٹی ایم سے پینش وصول کرسکیں گے ، ای او بی آئی کا پینشنر ایک دفعہ بینک کے کسی بھی برانچ میں بایومیٹرک کرانا ہوگا بینک کے پاس 4 لاکھ کے بعد بھی مزید 30 سے 40 ہزار پینشنرز سالانہ اضافہ کرنے کی صلاحیت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں