The news is by your side.

Advertisement

عمران خان عوام کو بیوقوف بنا رہے ہیں، احسن اقبال

وفاقی وزیر منصوبہ بندی وترقی احسن اقبال نے کہا ہے کہ عمران خان عوام کو بیوقوف بنا رہے ہیں لیکن عوام اب آپ کے جھوٹے بیانات کو نہیں خریدیں گے۔

وفاقی وزیر منصوبہ بندی وترقی احسن اقبال نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان چاہتے ہیں تمام ادارے آپ کے سامنے ہاتھ باندھ کر کھڑے ہوں لیکن عدالتیں آئین کے تحت اپنا کام کرتی رہیں گی۔

احسن اقبال نے کہا کہ ہمیں طعنہ دیا گیا کہ یہ لوگ ضمانت پر ہیں، جس وقت آپ نے حلف لیا تو آپ بھی ضمانت پر تھے، ہم آپ کےجھوٹے مقدمات میں سے سرخرو ہوکر نکلے ہیں۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ گزشتہ دور حکومت میں قومی سطح کے ترقیاتی منصوبوں کو تباہ کردیا گیا، ہماری حکومت سی پیک کا 90 فیصد کام مکمل کرکے گئی تھی لیکن عمران خان کی حکومت نے سی پیک کو ناقابل تلافی نقصان پہنچایا، پاکستان نے2020 تک 9 صنعتی زون میں کام کرنا تھا، لیکن سابقہ دورمیں 9 میں 5 صنعتی زونز پر کام ہی نہ ہوسکا، سیاسی رشوت بانٹنے کے چکر میں منصوبے کا گلا گھونٹا گیا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کےترقیاتی بجٹ کا حجم ایک ہزار ارب سے کم کردیا گیا، وفاقی ترقیاتی کے 44 فیصد بجٹ کا حلیہ بگاڑ دیا گیا ہے، پاکستان اسی وقت ترقی کرے گا جب معیشت مضبوط ہوگی۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ عمران خان نے تمام اداروں کو برباد کیا، 4 سال معاشی دہشتگردی کی، پاکستان کرپشن کےحوالےسے درجہ بندی میں مزید 14 درجےگرگیا، ملک میں غربت میں تاریخی اضافہ ہوا، مہنگائی میں بدترین اضافہ ہوا، سابقہ دور حکومت میں اپوزیشن کو جیلوں میں دھکیلاگیا۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عمران خان پونے چار سال میں بھی کچھ نہ سیکھ سکے وہ اپنی ناکامی پر پردہ ڈالنے کیلیے عوام کو گمراہ کررہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں