The news is by your side.

Advertisement

ملک لوٹنے والے سارے چور اپوزیشن میں اکھٹے ہوگئے ہیں، فواد چوہدری

گوجرانوالہ: وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ ملک کے خزانے کو بے دردی سے لوٹا گیا، ملک لوٹنے والے سارے چور اپوزیشن میں اکھٹے ہوگئے ہیں، ان کے ساتھ جیلوں میں ایسا سلوک ہونا چاہئے جیسا غریبوں کے ساتھ ہوتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے گوجرانوالہ میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پیپلزپارٹی اور مسلم لیگ ن نے مذاق بنادیا ہے، جو پہلے سے اکھٹے تھے وہ اب بھی ایک ہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ماضی کی حکومتوں سے پوچھو قرضے کی رقم کہاں گئی، کہتے ہیں جمہوریت خطرے میں ہے، قرضوں کا حساب مانگو تو کہتے ہیں جمہوریت خطرے میں ہے، پچھلے 10 سال میں 70 سال سے زیادہ قرضے لیے گئے ہیں۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ سعد رفیق کو گرفتار کیا گیا تو وہ منسٹر انکلیو میں رہنے لگے، 3 بار وزیراعظم رہنے والے کو سرکاری اسپتال پسند نہیں آرہے ہیں، نواز شریف کو پاکستان کے اسپتالوں میں علاج کرانا پسند نہیں ہے، آپ لوگوں نے ملک پر کئی سال حکومت کی لیکن کوئی اسپتال نہ بناسکے جہاں علاج ہوسکے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ اربوں روپے کا لاڑکانہ پیکیج تھا، 90 ارب روپے دبئی میں نکل آئے، جو پیسے لوگوں کو پر خرچ ہونے تھے وہ دبئی اور لندن سے برآمد ہورہے ہیں، عمران خان وزیراعظم ہونے کے باوجود ایک روپیہ سرکاری خزانے سے نہیں لیتے ہیں۔

مزید پڑھیں: ای سی ایل سے زرداری کا نام نکالنا زیرِ غور نہیں: فواد چوہدری

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم اور وزرا عیاشیاں نہیں کررہے ہیں، حکومت کا مشن ہے غریب اور امیر کے لیے ایک قانون ہو، عمران کی جدوجہد 22 سال پر محیط ہے، حکومت کو گری ہوئی تباہ حال معیشت ورثے میں ملی ہے۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ پاکستان خطے میں اہم کردار ادا کررہا ہے، تمام ممالک پاکستان کی طرف دیکھ رہے ہیں، پاکستان یمن اور سعودی عرب کے درمیان ثالثی کا کردار ادا کررہا ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ عمران خان کبھی ڈیل نہیں کریں گے، وزیراعظم نے 6 ماہ میں پاکستان کو موثر طاقت بنایا ہے، عمران خان وزیراعظم ہاؤس میں نہیں بنی گالا میں رہتے ہیں، اخراجات خود برداشت کرتے ہیں، ماضی میں جاتی امرا کی دیوار بنانے کے لیے کروڑوں روپے خرچ کیے گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں