The news is by your side.

Advertisement

حکومت تنہا وبا کا مقابلہ نہیں کرسکتی، سب کو متحد ہونا ہوگا، نور الحق قادری

اسلام آباد: وفاقی وزیر مذہبی امور نور الحق قادری نے کہا ہے کہ حکومت تنہا کرونا وائرس کا مقابلہ نہیں کرسکتی سب کو متحد ہونا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر مذہبی امور نور الحق القادری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کرونا وائرس کے پیش نظر احتیاطی تدابیر پرعمل کرنا عین توکل کا حصہ ہے، دینی مدارس کی چھٹیاں اور امتحانات موخر کیے ہیں، وزیراعظم کو کچھ تجاویز صوبائی حکومتوں نے دی ہیں۔

نور الحق قادری نے کہا کہ کرونا سے متاثرہ شخص لوگوں میں گھلنے ملنے سے گریز کریں، علما سے گزارش ہے کہ جمعے کے خطبات کو مختصر کیا جائے، درباروں، زیارت گاہوں میں تقاریب کو موخر کیا جائے، شادی بیاہ کی تقریبات موخر یا کم لوگوں کا مجمع کیا جائے۔

مزید پڑھیں: بلوچستان کے قرنطینہ میں موجود افراد کا کورونا ٹیسٹ لینے کا فیصلہ

وزیر مذہبی امور نے کہا کہ مصافحہ سے مخصوص حالات کے باعث اجتناب کیا جائے، اسلام و علیکم زبان سے کہنا سنت ہے اس پر اکتفا کیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ حرمین شریفین سے متعلق مختلف افواہیں ہیں، حرمین شریفین کی رونقیں جلد لوٹ آئیں گی، سعودی حکام سے رابطے میں ہیں۔

نور الحق قادری نے کہا کہ ہم علما کے ساتھ رابطے میں ہیں اور انہیں اعتماد میں لیا ہے، ذمہ داری دی گئی ہے معاشرے کے طبقات کو اعتماد میں لیں، جید علما نے وزیراعظم کو کچھ تجاویز بھی دی ہیں۔

واضح رہے کہ ملک میں کرونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 212 ہوگئی ہے، ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کا کہنا ہے کہ صوبے میں کرونا وائرس کے متاثرین کی تعداد 172 ہوگئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں