این اے 230 بدین : دوبارہ گنتی میں بھی جی ڈی اے کی ڈاکٹرفہمیدہ مرزا کامیاب قرار -
The news is by your side.

Advertisement

این اے 230 بدین : دوبارہ گنتی میں بھی جی ڈی اے کی ڈاکٹرفہمیدہ مرزا کامیاب قرار

بدین : این اے 230سے جی ڈی اے کی امیدوار فہمیدہ مرزا دوبارہ گنتی میں بھی کامیاب قرار پائیں، پیپلزپارٹی نے 5پولنگ اسٹیشنز پر دوبارہ ووٹنگ کیلئے عدالت جانے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق گرینڈ ڈیمو کریٹک الائنس کی امیدوار اور سابق اسپیکر قومی اسمبلی سیدہ فہمیدہ مرزا بدین این اے230میں دوبارہ گنتی کرانے پر کامیاب قرار پائیں ہیں۔اس حلقے میں دس روز سے گنتی جاری تھی۔

غیرحتمی غیر سرکاری نتیجہ کے مطابق دوبارہ گنتی پرجی ڈی اے کی ڈاکٹر فہمیدہ مرزا کو کامیاب قرار دے دیا گیا، انہوں نے95ہزار64ووٹ لیے جبکہ پیپلزپارٹی کے رسول بخش چانڈیو نے93ہزار 999ووٹ حاصل کیے۔فہمیدہ مرزا کو 1065ووٹ کی برتی حاصل ہے۔

پیپلز پارٹی نے مذکورہ فیصلے کو مسترد کرتے ہوئے5پولنگ اسٹیشنز پردوبارہ ووٹنگ کیلئے عدالت جانے کا اعلان کردیا، پیپلزپارٹی کا مؤقف ہے کہ5پولنگ اسٹیشنز کےنتائج پر پریزائیڈنگ افسران کے دستخط موجود نہیں تھے، پریزائیڈنگ افسران کی اس غفلت کافائدہ جی ڈی اے کو دینا ناانصافی کے مترادف ہے۔

مزید پڑھیں: ڈاکٹر فہمیدہ مرزا کا گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کا حصہ بننے کا اعلان

واضح رہے کہ پی پی کے امیدوار رسول بخش چانڈیو نے دوبارہ گنتی کی درخواست دے رکھی تھی۔ گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس نے پاکستان تحریک انصاف سے اتحاد کر رکھا ہے اور اطلاعات کے مطابق ممکنہ طور پر ان جماعتوں میں انضمام بھی ہوسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں