سرگودھا میں بچوں کواغواء کرنے والی خواتین گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

سرگودھا میں بچوں کواغواء کرنے والی خواتین گرفتار

سرگودھا : اندرون شہر بچے اغواء کرنے والی مبینہ خواتین کی گروہ کی تین خواتین کوشہریوں نے پکڑ کر پولیس کے حوالے کر دیا جب کہ تین خواتین فرار ہونے میں کامیاب ہو گئیں۔

تفصیلات کے مطابق سرگودھا میں اہل محلہ نے بچوں کو اغواء کرنے والی خواتین کے گروہ کی تین خواتین کو پکڑ کر سٹی پولیس تھانے کے افسران کے حوالے کردیا جب کہ گروہ کی دیگرتین خواتین فرار ہونے میں کامیاب ہوگئیں۔

لاہورمیں کم سن بچوں کے اغواء کی وارداتوں میں مسلسل اضافہ ہوتا جا رہا ہے جس کے بعد پورے پنجاب میں خوف و ہراس کی لہر دوڑ گئی ہے تا ہم پولیس کے بجائے شہریوں نے اپنی مدد آپ کے تحت ایسے گروہوں کو گرفتار کر کے پولیس کے حوالے کر رہے ہیں۔

اہلِ محلہ کے مطابق مبینہ اغواء کارخواتین گروہ کی تین خواتین اراکین کو پکڑکے باربار پولیس ہیلپ لائن پر اطلاع دی لیکن پولیس نہیں آئی تو شہریوں نے کے خود پولیس تھانے جا کر خواتین کو پولیس کے حوالے کیا تا ہم اس اثنا میں موقع کا فائدہ اُٹھاتے ہوئے تین خواتین فرار ہونے میں کامیاب ہو گئیں جنہیں فرار کرانے میں کچھ مرد بھی شامل تھے۔

ذرائع کے مطابق یہ خواتین گروہ کچھ عرصہ سے بھکاریوں کے روپ میں سرگرم عمل تھا جو شاہراہوں پر بھیک مانگنے کے دوران یہ خواتین بچوں کو اغواء کرکے شہر سے باہر بھیج دیا کرتی تھیں کارہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں