The news is by your side.

Advertisement

خواتین کی شبیہ والی ٹریفک لائٹس سگنلز

میلبرن : خواتین کے عالمی دن کے موقع پر آسٹریلیا کی سڑکوں پر ٹریفک سگنلزکی لائٹس پر خواتین کی ہیت والے نشان آویزاں کردیے گئے ہیں۔

آسٹریلیا کی شاہراہوں پر پیدل چلنے والے راہگیروں کے لیے نصب ٹریفک سگنلز پر لائٹ جلنے پر عمومی طور پر کسی مرد کی شبیہ ابھرتی ہوتی ہے جس پر عمل کرتے ہوئے مرد و زن سڑک عبور کرتے ہیں۔

تاہم خواتین کے عالمی دن کے موقع پر جنسی امتیاز ختم کرنے کے لیے ایسے ٹریفک سگنلز نصب کیے گئے ہیں جن میں لائٹ جلنے پر کسی مرد کے بجائے خاتون کی شبیہ آویزاں ہوتی ہے۔

signle-post-2

تجارتی بنیادوں پر ٹریفک سگنلز بنانے والی نجی کمپنی کا کہنا ہے کہ اس سے قبل ٹریفک سگنلز کی لائٹ جلنے پر مرد کی شبیہ ابھرتی تھی جس سے ایک جنس کی حاکمیت کا تصور ابھرتا تھا اس لیے ایسے نئے ٹریفک سگنلز تیار کیے جا رہے ہیں جن میں خواتین کی شبیہ آویزاں ہوتی ہے۔

signle-post-1

تجرباتی طور پر نصب کیے گئے ٹریفک سگنلز میں پیدل چلنے والوں کی رہنمائی کے لیے سڑک عبور کرنے کے لیے ہری لائٹ یا انتظار کرنے لیے لال لائٹ آویزاں ہو گی تو ساتھ ہی اس میں بہ طور نشان خاتون کی شبیہ ابھرے گی۔

آسٹریلیا میں خواتین کی شبیہ رکھنے والے ٹریفک لائٹ کے آویزاں ہونے پر عوام نے ملے جلے رجحان کا اظہار کیا ہے جہاں خواتین نے اس اقدام کو سراہا ہے کہ اس طرح خواتین بھی خود کو نظام کا حصہ سمجھتے ہیں جب کہ کچھ حضرات کا کہنا ہے کہ یہ غیر ضروری عمل ہے جس کی چنداں ضرورت نہیں تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں