The news is by your side.

Advertisement

منی ایکسجینج پر چھاپہ، کروڑوں مالیت کی حوالہ ہنڈی پکڑی گئی، دو ملزمان گرفتار

کراچی : ایف آئی اے نے کراچی میں حوالہ ہنڈی کے خلاف بڑی کارروائی کرتے ہوئے ساڑھے9کروڑ روپے سے زائد مالیت کی حوالہ ہنڈی پکڑلی، منی ایکسچینج کا مالک بیٹے سمیت گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق فیڈرل انوسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) کی اینٹی کرپشن ٹیم نے حوالہ ہنڈی کا بڑا کیس پکڑ لیا، کراچی میں السہارا ایکس چینج کے4دفاتر پر چھاپہ مار کر ساڑھے9کروڑ روپے سے زائد مالیت کی حوالہ ہنڈی کا ریکارڈ قبضے میں لے لیا، مذکورہ چھاپہ جوڈیشل مجسٹریٹ کی نگرانی میں مارا گیا۔

کارروائی کے دوران حوالہ،ہنڈی و دیگرذرائع سے کروڑوں کی مبینہ منی لانڈرنگ کی نشاندہی سامنے آئی ہے، دفاتر سے کروڑوں روپے مالیت کی ملکی اورغیر ملکی کرنسی برآمد کرلی گئی۔

ڈائریکٹرایف آئی اے کے مطابق ٹیم کو دفاتر سے پاکستانی کرنسی، امریکی اور کینڈین ڈالر، یورو، پاؤنڈ، یو اے ای درہم اور تھائی کرنسی ملی، ان کا کہنا ہے کہ ریکارڈ چیک کیاجارہا ہے کل کتنی مالیت کی منی لانڈرنگ ہوئی۔

اہلکاروں نے فوری کارروائی کرتے ہوئے السہارا ایکس چینج کے مالک رحمت اللہ اور اس کے بیٹے علی محبوب کو گرفتار کرلیا۔

علاوہ ازیں اسلام آباد ایئرپورٹ پر پاکستانی نژاد برطانوی شہری کو ایف آئی اے نےحراست میں لے لیا، رشید علی نامیک مسافر دبئی سے پی آئی اے کی پرواز پی کے324کے ذریعےاسلام آباد پہنچا تھا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ اسلام آباد ایئرپورٹ پر دوران امیگریشن مسافر کا نام آئی بی ایم ایس کی لسٹ میں پایا گیا
ایف آئی اے نے مسافر  رشیدعلی کو حراست میں لے کرسیل منتقل کردیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں