The news is by your side.

Advertisement

لڑکی کو بلیک میل کرنے والا نوجوان گرفتار

لاہور: فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) کے سائبر کرائم ونگ نے لڑکی کو قابل اعتراض تصاویر کے ذریعے بلیک میل کرنے والے مبینہ نوجوان کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا۔

ایف آئی اے کے مطابق ملزم حماد کا تعلق کوئٹہ سے ہے اور وہ موبائل کی خریدوفروخت کا کام کرتا ہے، ملزم نے عمیر نامی شخص سے استعمال شدہ موبائل خریدا اور اُس کا ڈیٹا ریکور کیا جس کے بعد لڑکی کی قابلِ اعتراض ویڈیو حاصل کیں اور اُسے بلیک میل کرنا شروع کیا۔

ملزم کے مطابق اُس نے جو موبائل خریدا اُس میں متعدد لڑکیوں کے نمبرز موجود تھے جن میں سے اُس نے مذکورہ لڑکی کا نمبر نکالا اور اُسے فون پر اپنی خواہش منوانے کا کہتے ہوئے دھمکی بھی دی کہ اگر اُس نے انکار کیا تو وہ تصاویر انٹرنیٹ پر شیئر کردے گا۔

لاہور کی رہائشی لڑکی نے اپنے والد محمد طارق کو تمام تر صورتحال سے آگاہ کیا جس پر انہوں نے ایف آئی اے میں ملزم کے خلاف درخواست دائر کی، متاثرہ لڑکی کے والد کی درخواست پر ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ نے کارروائی کرتے ہوئے ملزم کو مزنگ میٹرو اسٹیشن سے گرفتار کیا۔

فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی کے ترجمان کے مطابق ملزم نے تفتیش کے دوران اپنے گھناؤنے جرم کا اعتراف کرلیا جس کے بعد اُس کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں