The news is by your side.

Advertisement

ایف آئی اے کے ہاتھوں چائلڈ پورنو گرافی میں ملوث ملزم گرفتار

اسلام آباد: وفاقی تفتیشی ادارے (ایف آئی اے) کے سائبر کرائم سیل نے کارروائی کرتے ہوئے چائلڈ پورنو گرافی میں ملوث ملزم گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق فیڈرل انوسٹی گیشن ایجنسی نے بچوں کے ساتھ جنسی زیادتی کی ویڈیوز بنانے میں ملوث ایک ملزم کو اسلام آباد سے گرفتار کر لیا ہے۔

ملزم ویڈیوز سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کرنے کی دھمکی دیتا تھا۔

حکام کا کہنا ہے کہ ملزم جنید زیادتی کے بعد بچوں کو بلیک میل کر کے پیسے بٹورتا تھا۔

ایف آئی اے نے کہا ہے کہ ملزم جنید کے خلاف مقدمہ درج کر کے مزید تفتیش شروع کر دی گئی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندے ذوالقرنین حیدر کے مطابق ملزم جنید ویڈیو بنانے کے بعد بچوں کو دھمکی دیتا تھا کہ ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کر دے گا۔

متاثرہ بچوں کے والدین نے ایف آئی اے سے شکایت کی تو تفتیشی ادارے نے کارروائی کرکے ملزم جنید کو حراست میں لے کر مقدمہ درج کر لیا۔


یہ بھی پڑھیں:  کراچی : چائلڈ پورنو گرافی کے الزام میں گرفتار ملزم کے دوران تفتیش انکشافات


ایف آئی اے ملزم سے مزید تفتیش کر رہی ہے، تاہم یہ معلوم نہیں ہو سکا ہے کہ ملزم اکیلے اس جرم میں ملوث تھا یا اس کے مزید ساتھی بھی ہیں۔ ملزم نے تفتیش میں بتایا کہ وہ اکیلے یہ کام کرتا تھا۔

یاد رہے کہ رواں ماہ کے آغاز میں کراچی سے بھی ایف آئی اے نے چائلڈ پورنو گرافی کے الزام میں ایک شخص کو گرفتار کیا تھا، ملزم کے بارے میں انکشاف ہوا کہ وہ لڑکی کے نام سے جعلی فیس بک آئی ڈی سے لڑکوں کو بھی بلیک میل کرتا تھا۔

ملزم حمزہ گروپ اور اکاؤنٹس پر کم عمر بچوں کو ویڈیوز شیئر اور غیر اخلاقی عمل کے لیے اکساتا تھا۔ ملزم حمزہ اب تک کئی بچوں کی زندگیوں سے کھیل چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں