The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کارروائی، بچوں کی غیر اخلاقی ویڈیوز بنا کر فروخت کرنے والا ملزم گرفتار

کراچی: فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی کے سائبر کرائم ونگ نے شہر قائد میں کارروائی کرتے ہوئے بچوں کی غیر اخلاقی ویڈیو بنانے میں ملوث ایک اور ملزم کو گرفتار کرلیا۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کے مطابق سائبر کرائم ونگ نے چائلڈ پورنو  گرافی کے خلاف گرینڈ آپریشن کا آغاز کیا ہوا ہے، اس ضمن میں پاکستان کے مختلف علاقوں سے کارروائیاں عمل میں لائی گئیں۔

سائبر کرائم ونگ کی ٹیم نے آج کراچی میں کارروائی کرتے ہوئے چائلڈ پورنو گرافی میں ملوث ایک اور ملزم کو گرفتار کیا۔

ایف آئی اے کے ترجمان کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق گرفتار ہونے والے ملزم کی شناخت فراز خان کے نام سے ہوئی جو  بیرون ملک بھی چائلڈپورنوگرافی میں ملوث ہے۔

فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی کے مطابق ملزم فرازخان گروہ کاسرگرم رکن اور کئی کارروائیوں میں ملوث رہا ہے۔ ملزم کی گرفتاری کو اہم سمجھا جارہا ہے اور امکان ہے کہ وہ تفتیش کے دوران اہم انکشافات کرے گا جن کی مدد سے اس غیر اخلاقی کام میں ملوث گروہ کا قلا قمع کیا جاسکے گا۔

مزید پڑھیں: بچوں کی غیراخلاقی ویڈیوز بنانے والا ملزم ارسلان سیالکوٹ سے گرفتار

یاد رہے کہ چار جولائی کو ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ نے بڑی کارروائی کرتے ہوئے چائلڈ پورنو گرافی میں ملوث ارسلان نامی ملزم کو پنجاب کے شہر گوجرانوالہ سے گرفتار کیا تھا۔

ملزم کے قبضہ سے فحش ویڈیوز اور تصاویر کی صورت میں225 جی بی ڈیٹا بھی برآمد کیا گیا تھا۔ ایف آئی اے حکام کے مطابق ملزم کا سیالکوٹ میں فرنیچر شو روم تھا، جس میں اس نے ایک کمپیوٹر اور الیکٹرونک ڈیوائسز رکھی ہوئی تھی جن کو بھی قبضہ میں لے لیا گیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں