site
stats
کھیل

اسپاٹ فکسنگ، کھلاڑیوں کے نام ای سی ایل میں ڈالنے پرغور

لاہور: اسپاٹ فکسنگ کیس میں ملوث 5 کھلاڑیوں کے نام ای سی ایل میں ڈالنے کا فیصلہ کرلیا گیا ہے جس کے لیے ایف آئی اے نے وزارت داخلہ کو مراسلہ لکھ دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایف آئی اے نے وزارتِ داخلہ کو اسپاٹ فکسنگ میں ملوث پانچ کھلاڑیوں کے بیرون ملک سفر پر پابندی عائد کرنے کے لیے ان کے نام ای سی ایل میں ڈالنے کے لیے درخواست بھیج دی ہے۔

ایف آئی اے کی جانب سے وزارتِ داخلہ کو بھیجے گئے مراسلے میں کہا گیا ہے کہ پانچوں کھلاڑیوں سے اسپاٹ فکسنگ کے حوالے سے تحقیقات کرنی ہیں اس لیے ان کے نام ای سی ایل میں ڈالے جائیں۔

دوسری جانب پی سی بی نے اسپاٹ فکسنگ کیس میں ملوث کھلاڑیوں کا موبائل ریکارڈ ایف آئی اے کے حوالے کرنے سے انکارکرتے ہوئے موقف اختیار کیا ہے کہ جب تک پی سی بی اینٹی کرپشن یونٹ کی اسپاٹ فکسنگ کیس میں تحقیقات مکمل نہیں ہوتیں اس وقت تک ایف آئی اے یا کسی اور ادارے کے ساتھ معلومات کا تبادلہ نہیں کیا جائے گا۔

یاد رہے ایف آئی اے نے وزیرِداخلہ چوہدری نثارعلی خان کے حکم پراسپاٹ فکسنگ کیس کی تحقیقات کا آغاز کیا ہے جس کے لیے معطل کھلاڑیوں شرجیل خان، خالد لطیف سمیت محمد عرفان، شاہ زیب حسن اور ناصر جمشید کو 20 اور 21 مارچ کے لیے سمن جاری کئے گئے ہیں جب کہ ایف آئی نے اسپاٹ فکسنگ میں ملوث کھلاڑیوں کے موبائل ڈیٹا تک رسائی بھی طلب کی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top