The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف کیخلاف منی لانڈرنگ کیس کی تحقیقات کرنے والے ایف آئی اے افسر انتقال کرگئے

اسلام آباد : شہبازشریف فیملی کیخلاف منی لانڈرنگ کیس کی تحقیقات کرنے والے ڈاکٹررضوان انتقال کرگئے، شہباز حکومت نے آتے ہی ڈاکٹر رضوان کوعہدے سے ہٹا دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق ایف آئی اےکے سابق ڈائریکٹر ڈاکٹر رضوان انتقال کر گئے ، ڈاکٹر رضوان عارضہ قلب میں مبتلا تھے، انھیں دل کا دورہ پڑا مگر جانبر نہ ہو سکے۔

ڈاکٹررضوان نے بطور ڈائریکٹرایف آئی اے شہبازشریف اوران کی فیملی کے منی لانڈرنگ کیسزمیں تفتیش کی جبکہ شوگراسکینڈل سمیت کئی کیسوں کی بھی تحقیقات کی تھیں۔

موجودہ حکومت کے آنے پر ڈاکٹر رضوان چھٹیوں پر چلے گئے تھے تاہم ن لیگ نے حکومت سنبھالتے ہی ڈاکٹر رضوان کا تبادلہ کردیا تھا ، وہ ڈائریکٹر ایف آئی اے پنجاب تعینات تھے۔

سابق وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے ڈاکٹر رضوان کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ شہباز شریف کے خلاف کیس کرنےوالے ڈاکٹر رضوان خالق حقیقی سے جا ملے ہیں ، مرحوم بہت دلیر ، فرض شناس تھے ، اللہ انہیں جنت میں جگہ نصیب فرمائے۔

پی ٹی آئی رہنما ڈاکٹر شہبازگل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ڈاکٹر رضوان کے انتقال پر اپنے بیان میں کہا کہ یہ کوئی نئی بات نہیں اسی طرح سے قتل کیا جاتا ہے ، لوگوں اس ملک میں میری خبر کار ایکسیڈنٹ کی آنی تھی جیسےانکی ہارٹ اٹیک کی آئی ، سب کچھ اتنا اچھا مینج کیا جاتا ہے جیسے کہ واقعی کوئی اتفاقی حادثہ ہو، ملک میں ایک ساتھ اتنےاتفاقی حادثےنہیں قتل ہورہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں