The news is by your side.

Advertisement

ایف آئی اے کا چیف جسٹس آصف کھوسہ کے نام پرسوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس بنانے والوں کے گردگھیرا تنگ

اسلام آباد : ایف آئی اے سائبرکرائم نے چیف جسٹس آصف سعیدکھوسہ کےنام پرسوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس بنانے والوں کے گردگھیراتنگ کرلیا، چیف جسٹس نے سوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس والوں کیخلاف کارروائی کاحکم دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق ایف آئی اےسائبرکرائم نے چیف جسٹس آصف سعیدکھوسہ کے نام پر سوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس بنانے اور چلانے والے ملزمان کے گرد گھیرا تنگ کرلیا ہے، ذرائع ایف آئی اے کا کہنا ہے کہ چیف جسٹس کے نام سے سوشل میڈیاپر5جعلی اکاؤنٹس ہیں، فیس بک اورپی ٹی اےسےملزمان کی شناخت کیلئے مددمانگ لی ہے۔

چیف جسٹس کے نام سے سوشل میڈیاپر5جعلی اکاؤنٹس ہیں

ذرائع ایف آئی اے

ایف آئی اے سائبرکرائم سیل نے فیس بک اورپی ٹی اے سے ملزمان کی شناخت کے لئے مدد مانگ لی ہے، ملزمان تک رسائی کیلئے تحریری درخواست دی ہے۔

یاد رہے جسٹس آصف کھوسہ کے چیف جسٹس کے حلف اٹھانے کے بعد ترجمان سپریم کورٹ کا کہنا تھا کہ چیف جسٹس پاکستان کاسوشل میڈیا پر کوئی اکاؤنٹ موجود نہیں، ٹوئٹر  یا فیس بک اکاؤنٹ جعلی ہے۔

ترجمان نے کہا تھا کہ ایف آئی اے اور پی ٹی اے کو ایسے اکاؤنٹ بلاک کرنے کی ہدایات کردی گئیں ہیں جبکہ چیف جسٹس کے جعلی اکاؤنٹ بنانے والوں کے خلاف کارروائی کا حکم بھی دیا تھا۔

مزید پڑھیں : چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ کا سوشل میڈیا پر کوئی اکاؤنٹ نہیں، ترجمان سپریم کورٹ

خیال رہے رہے 18 جنوری کو جسٹس آصف سعید خان کھوسہ نے ملک کے 26 ویں چیف جسٹس کے عہدے کا حلف اٹھایا تھا، صدر مملکت ڈاکٹرعارف علوی نے جسٹس آصف سعید کھوسہ سے چیف جسٹس آف پاکستان کے عہدے کا حلف لیا تھا۔

چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ نے حلف اٹھاتے ہی عدالت لگا کر ایک گھنٹے کے اندر پہلے مقدمے کا فیصلہ سناتے ہوئے منشیات کے کیس میں سزا یافتہ نور محمد کی سزا میں کمی کی درخواست مسترد کردی تھی۔

اس سے قبل فل کورٹ ریفرنس سے خطاب میں جسٹس آصف سعید کھوسہ نے کہا تھا کہ زیر التوامقدمات کا قرض اتاروں گا، فوج اورحساس اداروں کاسویلین معاملات میں دخل نہیں ہوناچاہیئے، ملٹری کورٹس میں سویلین کاٹرائل ساری دنیا میں غلط سمجھا جاتاہے،کوشش کریں گےسول عدالتوں میں بھی جلد فیصلے ہوں۔

چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ کا کہنا تھا کہ بطور چیف جسٹس انصاف کی فراہمی میں تعطل دور کرنے کی کوشش کروں گا، جعلی مقدمات اور جھوٹےگواہوں کیخلاف ڈیم بناؤں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں