The news is by your side.

Advertisement

ایف آئی اے نے اے ٹی ایمز ہیک کرکے پیسے نکالنے والے گینگ کا سراغ لگالیا

راولپنڈی : ایف آئی اے نے اے ٹی ایمز ہیک کرکے پیسے نکالنے والے گینگ کا سراغ لگالیا، جس میں دو سرکاری ملازم کے بھی مبینہ طور پر ملوث ہونے کا انکشاف سامنے آیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق فیڈرل انویسٹیگیشن ایجنسی ( ایف آئی اے ) کی مختلف تحقیقاتی ٹیمیں اے ٹی ایم اسکینڈل پر کام کررہی ہیں اور شہریوں کے اکاؤنٹس سے رقم ٹرانسفر کرنے کا طویل ڈیٹا ایف آئی اے کو موصول ہوا تھا۔

جس کے بعد ایف آئی اے نے اے ٹی ایمز ہیک کرکے پیسے نکالنے والے گینگ کا سراغ لگالیا، 5 رکنی گینگ میں دو سرکاری ملازم کے بھی مبینہ طور پر ملوث ہونے کا انکشاف سامنے آیا ہے۔

ایف آئی اے کا کہنا ہے کہ شہریوں کے اکاؤنٹس سے رقم نکالنے والا گینگ راولپنڈی سے آپریٹ ہورہا ہے، گینگ کے کارندے مختلف اے ٹی ایم کو ہیک کرکے شہریوں کی رقم مختلف اکاونٹس میں ٹرانسفر کردیتے ہیں۔

حکام نے مزید بتایا کہ اے ٹی ایم سے رقم نکالنے والے گینگ کا سراغ مقامی پولیس کی مدد کے بغیر لگایا گیا، گینگ میں اب تک پانچ ملزمان کی نشاندہی ہوچکی ہے جو متعدد وارداتوں میں ملوث ہیں جبکلہ گینگ میں دو سرکاری ملازمین بھی شامل ہیں جو الگ الگ سرکاری محکموں میں ڈیوٹیاں سرانجام دے رہے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ عید قربان کے موقع پر درجنوں اے ٹی ایم ہیک کرکے لاکھوں روپے کی رقم مختلف اکاؤنٹس میں ٹرانسفر کیے تھے، مختلف اے ٹی ایمز میں لگے سی سی ٹی وی کیمروں کی فوٹیج اور اکاؤنٹس کی تفصیلات حاصل کر لی گئی ہے اور ملزمان کے خلاف مختلف دفعات کے تحت مقدمات درج کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں