The news is by your side.

Advertisement

فیفا کا نجی نشریاتی ادارے کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا فیصلہ، سعودیہ کا خیر مقدم

ریاض: سعودی عرب نے فیفا کی جانب سے فٹبال ورلڈ کپ کے میچز دکھانے کے جرم میں نجی ٹی وی چینل کے خلاف قانونی چارہ جوئی کرنے کے فیصلے کا خیر مقدم کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق فٹبال کی عالمی فیڈریشن (فیفا) کی جانب سے بی آؤٹ کیو نامی نجی ٹی وی چینل کے خلاف روس میں منعقدہ فٹبال میچز کو غیر قانونی طور پر نشر کرنے کے جرم میں قانونی کارروائی کرنے کا فیصلہ کیا ہے، جس کا سعودی حکومت نے خیر مقدم کیا ہے۔

سعودی عرب کی وزارت میڈیا امور کے ترجمان کا کہنا تھا کہ فٹبال کی عالمی فیڈریشن کے نجی ٹی وی چینل کے خلاف کارروائی کرنے سے سعودی عرب کو بی آؤٹ اور بی ان کی غیر قانونی نشریات پر پابندی لگانے میں مزید تقویت ملے گی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سعودی عرب کے حکام اپنی سرحدوں کے اندر انٹلیکچوئل پراپرٹی رائٹس ک حفاظت کے لیے کوشاں ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سعودی عرب کا حکام کا کہنا ہے کہ بی ان ٹی وی چینل الجزیرہ میڈیا گروپ کا ذیلی ادارہ ہے، جسے فیفا کی جانب سے میچ دکھانے کا لائسنس دیا گیا ہے تاہم مذکورہ قطری چینل نے مملکت کے خلاف مہم شروع کی ہوئی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی حکام نے الجزیرہ ٹی وی چینل پر دہشت گردوں اور دہشت گرد گروپس کی حمایت اور معاونت کرنے کے جرم میں سعودی عرب میں چینل کی نشریات پر پابندی عائد کی ہوئی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں