The news is by your side.

ویڈیو: اسٹیڈیم میں تماشائی نے کاغذ کے ہوائی جہاز سے حیران کر دینے والا گول کر دیا

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے، جس میں فٹبال اسٹیڈیم میں بیٹھے ایک تماشائی نے کاغذ کے ہوائی جہاز سے حیران کر دینے والا گول کیا ہے۔

کاغذ کے ہوائی جہاز سے گول کر کے لوگوں کو حیران کرنے والا نوجوان خود بھی سوشل میڈیا پر مقبول ہو گیا ہے، یہ ویڈیو پرانی ہے جو، اب انٹرنیٹ پر وائرل ہو رہی ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک نوجوان نے فٹ بال میچ کے ٹکٹ سے ہوائی جہاز بنایا، اور پھر اپنی سیٹ سے اس جہاز کو گراؤنڈ کی جانب اُڑا دیا۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ جس طرح کاغذی ہوائی جہاز نے گراؤنڈ میں کھلاڑیوں کے درمیان چکر لگایا، اور پھر یو ٹرن لے کر واپس گول کی جانب سفر کیا، وہ حیران کن ہے۔

عام طور سے کاغذی ہوائی جہاز سے اتنی شان دار ’کارکردگی‘ کی توقع نہیں رکھی جاتی، لیکن اس جہاز نے خاصی تیز رفتاری سے اُڑ کر کھلاڑیوں کے درمیان سے ہوتا ہوا ’ٹیک آف‘ کر کے بہترین گول کر دیا۔

سوشل میڈیا پر صارفین نے اس ویڈیو کو بہت پسند کیا، اور طرح طرح کے کمنٹ بھی کیے، ایک صارف نے لکھا کہ یہ اب تک کا بہترین گول ہے۔

ایک صارف نے کمنٹ کیا کہ میری آنکھوں کو اب بھی یقین نہیں آ رہا کہ اتنی اونچائی سے کیسے اس نوجوان نے اتنا بہترین گول کر دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں