The news is by your side.

Advertisement

فیفا نے پاکستان فٹبال فیڈریشن پر عائد پابندی ختم کردی

اسلام آباد: فٹبال کی عالمی تنظیم فیفا نے پاکستان فٹبال فیڈریشن (پی ایف ایف) پر سیاسی مداخلت کے باعث لگائی گئی پابندی اٹھاتے ہوئے پی ایف ایف کی رکنیت بحال کرنے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق فٹبال کی عالمی تنظیم فیفا نے پاکستان فٹبال فیڈریشن کی رکنیت بحال کر دی ہے۔ عدالت کی جانب سے فیصل صالح حیات گروپ کو پی ایف ایف کا چارج سنبھالنے کے حکم پر فیفا نے معطلی ختم کی، اب قومی ٹیم فٹبال کے انٹرنیشنل ٹورنامنٹ کھیل سکے گی۔

عدالت کا فیصل صالح حیات گروپ کوپاکستان فٹبال فیڈریشن کا چارج سنبھالنےکا حکم

پاکستان فٹبال فیڈریشن کئی برسوں سے فیصل صالح اور ظاہر شاہ گروپ میں تقسیم تھی۔فیڈریشن کے باہمی اختلافات کی وجہ سے قومی ٹیم 3 سال سے کوئی انٹرنیشنل میچ نہیں کھیل سکی جبکہ فیفا نے پاکستان کی رکنیت سیاسی مداخلت کے پیش نظر معطل کی تھی۔

فیفا کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ پاکستان فٹبال فیڈریشن کی رکنیت فوری طور پر بحالی کی جاتی ہے اور فیفا قوانین کے مطابق ان کی رکنیت کے تمام تر حقوق بھی فوری طور پر بحال کیے جاتے ہیں جبکہ فیفا کے نمائندے اور کلب ٹیمیں عالمی مقابلوں میں دوبارہ حصہ لے سکتی ہیں۔

فیفا نے پاکستان فٹبال فیڈریشن کی رکنیت معطل کردی

فیفا کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان فٹبال فیڈریشن کے اراکین اور آفیشلز اب فیفا اور ایشین فٹبال کنفیڈریشن کے ترقیاتی پروگراموں، کورسز اور ٹریننگ سے بھی مستفید ہو سکیں گے۔

یاد رہے کہ پی ایف ایف میں مسلسل سیاسی مداخلت اور کئی برسوں سے جاری فٹ بال کے بحران کے باعث فٹبال کی عالمی تنظیم نے سال 2017 میں پاکستان کی رکنیت معطل کر دی تھی۔

علاوہ ازیں گذشتہ دنوں لاہور ہائی کورٹ کے دو رکنی بینچ نے فٹبال فیڈریشن کے لیے فیصل صالح حیات کا الیکشن درست قرار دیتے ہوئے فیصل صالح حیات گروپ کو پاکستان فٹبال فیڈریشن کا چارج سنبھالنےکا حکم دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں