The news is by your side.

Advertisement

فیفا ورلڈ‌ کپ 2018: کولمبیا اور جاپان کے مداحوں‌ کے لیے خوش خبری

جیت پولینڈ کے کام نہ آئی، سینگال کی شکست نے آخری افریقی امید کا چراغ بجھا دیا

ماسکو: روس میں‌ جاری فٹ بال کے عالمی مقابلے میں آج دو اہم میچز ہوئے، جن کے بعد آخری افریقی ٹیم بھی ورلڈ کپ سے باہر ہوگئی.

تفصیلات کے مطابق آج گروپ ایچ میں‌ کولمیبا سینگال، جب کہ پولینڈ جاپان کے مدمقابل آئی، دونوں ہی میچ انتہائی اہم تھے۔

سینگال کی امیدوں کا چراغ بجھ گیا

کولمبیا کے خلاف سینگال کی نسبتاً کمزور ٹیم چار پوائنٹ کے ساتھ میدان میں اتری، اسے اگلے راؤنڈ میں کوالیفائی کے لیے فقط میچ ڈرا کروانا تھا، جب کہ کولمبیا کے لیے جیت لازمی تھی.

میچ میں دونوں‌ ٹیموں‌ نے اچھے کھیل کا مظاہرہ کیا۔ سینگال کی دفاعی لائن کولبمیا کے لیے رکاوٹیں کھڑی کرتی رہیں، مگر آخر کار کولمبیا گول کرنے میں کامیابی رہی.

کولمبیا نے برتری میچ کے آخر تک برقرار رکھی. یوں‌ چھ پوائنٹ کے ساتھ دوسرے مرحلے تک رسائی پا لی.

اس سے قبل براعظم جنوبی امریکا سے تعلق رکھنے والی برازیل، ارجنٹینا اور یوروگوائے نے بھی ناک آؤٹ کے لیے کوالیفائی کر لیا ہے.

جیت جو پولینڈ کے کام نہیں آئی

گروپ ایچ ہی کے ایک مقابلے میں جاپان اور پولینڈ مدمقابل آئیں. میچ میں جاپان کو فیورٹ تصور کیا جا رہا تھا، جس کے پاس چار پوائنٹس تھے، مگر پولینڈ نے شان دار کھیل کا مقابلہ کیا.

پولینڈ کی ٹیم نے دوسرے ہاف میں گول کرکے برتری حاصل کی، جو آخر تک برقرار رہی.

گو گروپ میں جاپان اور سینگال، دونوں‌ کے پاس چار چار پوائنٹ تھے، مگر فیرپلے کی بنیاد پر جاپان اگلے مرحلے کے لیے کوالیفائی کر گیا.


فیفا ورلڈ کپ 2018: کیا سپر اسٹار میسی اور لیجنڈ میراڈونا کے تعلقات کشیدہ ہیں؟


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں