The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی زندگی پر بننے والی فلم کی دوبارہ شوٹنگ، جون میں ریلیز کا امکان

اسلام آباد: پاکستانی فلم ’کپتان‘ پر دوبارہ کام کا آغاز کردیا گیا ہے، یہ فلم تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی زندگی بنائی جارہی ہے جو آئندہ ماہ جون کے وسط میں باقاعدہ ریلیز کردی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق سربراہ تحریک انصاف کی زندگی پر بننے والی فلم ’کپتان‘ جو گزشتہ 5 سال سے التواء کا شکار تھی اُس کی شوٹنگ کا دوبارہ آغاز کردیا گیا ہے۔ ہدایت کار فیصل امان خان کا کہنا ہے کہ فلم آئندہ سال جون کے وسط میں ریلیز کردی جائے گی۔

قبل ازیں کپتان کی شوٹنگ ناگزیر وجوہات کی بناء پر اچانک روک دی گئی تھی، جس کے بعد سے یہ التواء کا شکار تھی تاہم پانچ سال سے زیر تکمیل فلم پر ایک بار پھر کام کا آغاز کرنے کا اعلان کردیا گیاہے۔

imran-khan-1

عمران خان کی زندگی پر بننے والی فلم کے ہدایت کار فیصل امان خان ہیں، جب کے اس میں مرکزی کردار ماڈل و اداکار عبدالمنان ادا کررہے ہیں تاہم اداکارہ سعیدہ امتیاز بھی اپنی اداکاری کے جوہر دکھا رہی ہیں۔

imran-khan-3

فلم کپتان کے دیگر کرداروں میں مہوش ناصر بھی شامل ہیں جو اس سے قبل بے نظیر پر بننے والی فلم میں محترمہ کا کردار کامیابی سے ادا کرچکی ہیں، فلم میں مرکزی کردار ادا کرنے والے دونوں فنکار وں نے اس فلم کے توسط  سے اپنے کیئریئر کا آغاز کیا ہے۔

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں