The news is by your side.

Advertisement

سابق ن لیگی ایم پی اے کے خلاف ایف آئی آر درج

ٹوبہ ٹیک سنگھ: پاکستان مسلم لیگ نے کے ضلعی صدر اور سابق ایم پی اے امجد جاوید کے خلاف اینٹی کرپشن نے مقدمہ درج کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق اینٹی کرپشن نے کارروائی کرتے ہوئے ن لیگ کے سابق ضلعی صدر امجد علی جاوید پر 80 کنال سرکاری زمین پر قبضے کے الزام میں مقدمہ درج کر دیا۔

امجد جاوید کے خلاف سرکاری اراضی کا غلط استعمال کرنے پر مقدمہ درج کیا گیا ہے، ایف آئی آر متن کے مطابق امجد جاوید نے 2007 میں بطور صنعت کار سرکاری جگہ لی، اور 2016 میں وہی سرکاری زمین رہائشی کالونی بنا کر فروخت کر دی۔

امجد علی جاوید

یاد رہے کہ امجد جاوید پر اینٹی کرپشن میں اس سے قبل بھی ایک مقدمہ درج کیا جا چکا ہے۔

ادھر گوجرانوالہ میں بھی محکمہ اینٹی کرپشن نے قلعہ میاں سنگھ میں کارروائی کر کے 11 ویں اسکیل کا فیلڈ افسر رشوت لیتے رنگے ہاتھوں گرفتار کر لیا ہے۔

اینٹی کرپشن کا “جعلی چیئرمین ” ڈی جی اینٹی کرپشن کے ہاتھوں گرفتار

اینٹی کرپشن کا کہنا ہے کہ ملزم فیلڈ افسر عابد حسین کے قبضے سے نشان زدہ نوٹ برآمد کر لیے گئے ہیں، ملزم کے خلاف مزید کارروائی کی جا رہی ہے۔

یاد رہے کہ تین دن قبل اینٹی کرپشن پنجاب نے لاہور میں ایک جعلی اینٹی کرپشن فورس کو پکڑ لیا تھا، خود کو اینٹی کرپشن کا چیئرمین کہلوانے والا علی رضا اور بلال رانا نامی شخص گرفتار کیے گئے۔

ڈی جی اینٹی کرپشن پنجاب گوہر نفیس کا کہنا تھا کہ صوبائی دارالحکومت سے اطلاعات موصول ہو رہی تھیں کہ شہر میں خود ساختہ اینٹی کرپشن کی ٹیمیں متحرک ہیں اور لوگوں سے ممبر سازی کی آڑ میں بھاری رقوم وصول کر رہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں