The news is by your side.

Advertisement

لاہور : رائے ونڈ روڈ پر غیر ملکی شہری سے واردات کا مقدمہ درج

لاہور : رائے ونڈ روڈ پرغیر ملکی شہری سے واردات کا مقدمہ درج کرلیا گیا ، جس میں بتایا گیا ڈاکوؤں نے7لاکھ کیش،ایک کروڑ40لاکھ مالیت کےچیک چھینے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے رائے ونڈ روڈ پرغیر ملکی شہری سے واردات کا مقدمہ درج کرلیا گیا ہے ، مقدمہ غیرملکی شہری کی مدعیت میں تھانہ رائے ونڈسٹی میں درج کیا گیا۔

ایف آئی آر میں کہا گیا ہے کہ واردات کرنےوالےڈاکوؤں کی تعداد 5تھی اور ملزمان 2موٹرسائیکلوں پر سوارتھے، ڈاکوؤں نے7لاکھ کیش،ایک کروڑ40لاکھ مالیت کےچیک چھینے، حادثےمیں ہلاک اور زخمی ملزمان کی شناخت کرلی ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ واردات میں ملوث دیگر2ملزمان کی تلاش جاری ہے۔

گذشتہ روز لاہور میں نامعلوم افراد کی جانب سے غیرملکی شہری کی گاڑی پر فائرنگ کی گئی تھی تاہم فائرنگ سےغیرملکی شہری اوراس کاڈرائیورمحفوظ رہے۔

پولیس کا کہنا تھا کہ فائرنگ کامعاملہ ڈکیتی کی واردات لگتی ہے، 4 ڈاکوؤں نے7 لاکھ روپےچھین لیے، ڈرائیور کی مزاحمت پرفائرنگ ہوئی لیکن فائرنگ کے واقعے میں کوئی جانی و مالی نقصان نہیں ہوا۔

سی سی پی اولاہور غلام محمودڈوگر نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے ایس پی صدرسےواقعےکی رپورٹ طلب کر لی تھی اور سیف سٹی کیمروں کی مددسے ملزمان ٹریس کرنے کا حکم دیا۔

بعد ازاں یرملکی کے ساتھ ڈکیتی کرنیوالےڈاکوؤں کی موٹرسائیکل کو حادثہ پیش آیا ، حادثے میں موٹر سائیکل ٹریکٹر ٹرالی سے ٹکرا گئی، جس کے باعث ایک ڈاکوہلاک اور 2زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں