The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کے میڈیا سیل نے سازش کی، پی ٹی آئی چھوڑنے کا کوئی ارادہ نہیں: فردوس عاشق اعوان

سیالکوٹ: پاکستان تحریک انصاف کی رہنما فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ پارٹی چھوڑنے کا کوئی ارادہ نہیں، میرے خلاف مسلم لیگ (ن) کے میڈیا سیل نے سازش کی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سیالکوٹ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ ملک میں اندرونی اور بیرونی مسائل میں اضافہ ہو رہا ہے، مسلم لیگ (ن) چوروں، ڈاکوؤں اور بدمعاشوں کی جماعت ہے۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن کا ٹائی ٹینک ڈوب رہا ہے، کرپٹ مافیا کا راج ملک سے ختم کردیں گے، شریف خاندان کی سیاست ہمیشہ ہمیشہ کے لیے ختم ہوجائے گی، قوم جانتی ہے کہ پیپلز پارٹی بھی ماضی کا قصہ بن چکی ہے۔

کرپٹ مافیا 33 سال بعد قانون کے شکنجے میں آئی ہے، فردوس عاشق اعوان

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ ن لیگ الیکشن کوسبوتاژ کرنے کی کوشش کر رہی ہے، اگر انہوں نے عام انتخابات میں کسی بھی قسم کی سازش کرنے کی کوشش کی تو پی ٹی آئی چٹان کی طرح کھڑی ہوگی، قوم جانتی ہے کہ ملک کا یہ حال کس نے کیا۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی جسے بھی ٹکٹ دے گی اس کی حمایت کروں گی، ڈبل وکٹ پر کھیلنے سے کوئی کامیاب نہیں ہوسکتا، ہمیشہ ناکامی مقدر بنتی ہے، شریف خاندان کا مقدر جیل ہے جبکہ ن لیگ کے 35 سالہ دور اقتدار کا سورج غروب ہونے والا ہے۔

ماڈل ٹاؤن شہداء کے لواحقین کوانصاف فراہم کیا جائے، فردوس عاشق اعوان

ان کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان نے کہا ہے کہ مینار پاکستان پر ملکی تاریخ کا سب سے بڑا جلسہ کریں گے، کارکنوں کی بڑی تعداد 29 اپریل کو مینار پاکستان جائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں