The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن کو کوششوں کے باوجود اقتدار کا چاند نظر نہیں آیا، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد : وزیراعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ اے پی سی ناکام ہوگئی، اپوزیشن کو بھرپور کوششوں کے باوجود اقتدار کا چاند نظر نہیں آیا۔

تفصیلات کے مطابق فردوس عاشق اعوان  نے ان خیالات کا اظہار اے پی سی کے بعد اپوزیشن رہنماﺅں کی مشترکہ پریس کانفرنس کے رد عمل میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ اے پی سی مسلسل دس گھنٹے جاری رہنے کے بعد ناکام ہوگئی۔

 ان کا کہنا تھا کہ اے پی سی میں خواہشات کے تابع پتلی تماشا چلتا رہا، سب نے دیکھ لیا ہے کہ حکومت گرانے کی دھمکیاں دینے والے ایک بیانیے پر متفق نہیں ہوسکے، اپوزیشن رہنماؤں نے کرپشن لفظ کے ساتھ انصاف نہیں کیا۔

 ان کا مزید کہنا تھا کہ امید تھی کہ اے پی سی ایجنڈے میں ٹارگٹڈ جھلک نظر آئے گی مگر اعلامیہ میں کرپشن کا لفظ تک نہیں ہے۔ جن کی بقا کرپشن سے جڑی ہو اس کےخاتمے کیلئے لائحہ عمل نہیں لایا گیا۔

 فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ سیاسی گرو مولان فضل االرحمٰن کو بجٹ کے اندر بھی بےتحاشا نقائص اور پورے نظام میں خامیاں نظرآئیں، اے پی سی والوں نے الیکشن کمیشن پر عدم اعتماد کا اظہارکیا، دھاندلی کا خیال تب آیا جب احتساب کا شکنجہ ان کی گردنوں کے قریب ہے، پارلیمنٹ میں خاموش رہنے والوں نے اے پی سی میں زبان درازی کی۔

انہوں نے کہا کہ الیکٹڈ، سلیکٹڈ کے بعد ریجیکڈڈ کی بات بھی ہونی چاہئے اور ایک سیاسی لیڈر ایسا بھی ہے جو پیدائشی طور پر ڈی فیکٹڈ ہے بھی ، اس سیریز کو آگے بھی جانا چاہئے۔

ملک کو اس نہج پر پہنچانے والے10ماہ کی حکومت پربول رہے ہیں، کہتے تھے کہ بجٹ عوام دشمن ہے اسے منظور نہیں ہونےدیں گے، یہ بجٹ منظور ہوگا اس کے ساتھ سلامتی اور ملکی دفاع جڑا ہے، یہ بجٹ ضرور منظور ہوگا کیوں کہ اس کے ساتھ اپوزیشن کی دال روٹی بھی جڑی ہے، بجٹ پاس نہ ہوا تو اپوزیشن ارکان کی دال روٹی بند ہوجائے گی

واضح رہے کہ اے پی سی کے بعد اپوزیشن رہنماﺅں کے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے کہا تھا کہ25جولائی کو یوم سیاہ منایا جائے گا، عوامی رابطہ مہم شروع کرنے کا اعلان کیا گیا، اے پی سی کے فیصلوں پر عمل در آمد کیلئے رہبر کمیٹی تشکیل دیدی گئی ہے، اس کے علاوہ چیئرمین سینیٹ کو ہٹانے کا فیصلہ کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں