The news is by your side.

Advertisement

چیئرمین سینیٹ کہیں نہیں جارہے، تحریک عدم اعتماد محض بغض اور حسد ہے، فردوس عاشق

اسلام آباد : معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کہیں نہیں جارہے، تحریک عدم اعتماد صرف اپوزیشن کی بغض اور حسد پر مبنی ہے، قوم کیلئے خوشخبری ہے کہ لٹیروں سے مسروقہ مال برآمد ہونا شروع ہوگیا ہے،

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام دی رپورٹرز میں میزبان صابر شاکر اور چوہدری غلام حسین سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

چیئرمین سینیٹ کیخلاف تحریک عدم اعتماد سے متعلق انہوں نے کہا کہ عام سینیٹر اپوزیشن کی اس تحریک کو ناپسندیدگی کی نگاہ سے دیکھ رہے ہیں، اپوزیشن کی چیئرمین سینیٹ کیخلاف تحریک عدم اعتماد صرف بغض اور حسد پر مبنی ہے، اپوزیشن چاہتی ہے کہسینیٹ کو اپنی خواہشات کے مطابق چلائے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ قوم کیلئے بڑی خوشخبری ہے کہ لٹیروں سے مسروقہ مال برآمد ہونا شروع ہوگیا ہے، دو ارب سے زائد کی پلی بارگین ہونے جارہی ہے، وزیر اعظم عمران خان لٹیروں سے پیسہ نکلوائے بغیر سمجھوتہ کسی صورت نہیں کریں گے۔

فردوس عاشق اعوان کا مزید کہنا تھا کہ چیئرمین سینیٹ کےمعاملے پر قانون اور آئین جیتے گا، امید ہے کہ چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کے ساتھی جمہوریت پر کیا جانے والا حملہ ناکام بنائیں گے۔

نواز شریف کو جیل میں دی گئی سہولیات سے متعلق گفتگو میں انہوں نے کہا کہ جیلوں میں ایلیٹ کلاس نے جو عدم مساوات پیدا کیا ہے ہمیں اسے ختم کرنا ہے، تمام قیدیوں کو یکساں سہولت کیلئے ایک میکنزم بنایا جائے گا، جیل کا مینوئل دیکھیں سہولتیں ہیں تو ضرور ملنی چاہئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں