The news is by your side.

Advertisement

سلیکٹڈکہنا صرف وزیراعظم کی نہیں پورے ایوان کی توہین ہیں، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد : معاون خصوصی برائےاطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا سلیکٹڈکہنا صرف وزیراعظم کی نہیں پورےایوان کی توہین ہیں ، قطر نے پاکستان  میں 3ارب ڈالرکی سرمایہ کاری کااعلان کیا ہے، بہت جلد پاکستان دنیا میں اپنا کھویا ہوا مقام حاصل کر لے گا۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائےاطلاعات فردوس عاشق اعوان نے صحافیوں سےگفتگو کرتے ہوئے کہا اپوزیشن جہاں سےجیتی ہےوہاں الیکشن جہاں ہارگئی وہ سلیکشن، اپوزیشن ہمیشہ کی طرح دوبیانیےمیں کنفیوژہے، عوام کےووٹوں سےمنتخب ایم این ایز نے وزیراعظم کومنتخب کیا، سلیکٹڈکہنا صرف وزیراعظم کی نہیں پورےایوان کی توہین ہیں۔

معاون خصوصی برائےاطلاعات کا کہنا تھا ایوان کا تقدس برقرار رکھنے کیلئے ڈپٹی اسپیکر نے لفظ پر پابندی لگائی،اسپیکر اس ہاؤس کی بالادستی کی جنگ لڑرہا ہے، ووٹ کوعزت دوصرف گلی محلے کے لیے ایوان کے لیے نہیں؟

فردوس عاشق اعوان نے کہا اپوزیشن کی اے پی سی میں توجہ صرف کھانے پینے پر ہوگی، اپنے دکھ درد سنانے کے لیے فضل الرحمان نے اے پی سی رکھی، فضل الرحمان جو اسمبلی سے باہر ہیں ہمیں ان سے ہمدردی ہے۔

اپنے دکھ درد سنانے کے لیے فضل الرحمان نے اے پی سی رکھی

ان کا کہنا تھا ماضی میں دباؤ ڈال کرپی ٹی آئی مخالف اشتہارچلائےگئے، ہم نئی اشتہاری پالیسی میں بہت سی تبدیلیاں لےکرآرہےہیں، دنیابدل گئی ہےاس کےچیلنج بدل گئےہیں، میڈیاصنعت کی ترجیحات بھی بدل گئی ہیں۔

معاون خصوصی برائےاطلاعات نے کہا اسٹیٹس کوخاتمہ پی ٹی آئی کابیانیہ ہے، پاکستان نے امن کے میدان میں کامیابیاں حاصل کی ہیں، وزیراعظم کی معاشی میدان میں کامیابیوں کی طرف توجہ ہے، عالمی روابط اورسرمایہ کاری کے لیے وزیراعظم سب سےرابطےمیں ہیں۔

وزیراعظم نے وژن اور لگن سے پوری دنیا کو پاکستان کی طرف مائل کیا

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا وزیراعظم نے وژن اور لگن سے پوری دنیا کو پاکستان کی طرف مائل کیا ، قطر نےپاکستان میں 3ارب ڈالرکی سرمایہ کاری کااعلان کیا ہے، دونوں ممالک کے درمیان تعلقات مزید مضبوط ہوں گے، آنے والے وقت میں پاکستان میں مزید سرمایہ کاری ہو گی۔

انھوں نے مزید کہا بہت جلد پاکستان دنیا میں اپنا کھویا ہوا مقام حاصل کر لے گا، مذہبی اور دیگر سیاحتی مقامات کےلیےویزوں کا اجراآسان بنایا ، اقوام متحدہ نے سفر کیلئے پاکستان کومحفوظ ترین قرار دیا ہے، اقوام متحدہ کاپاکستان کو فیملی اسٹیٹس دینا اعتماد کامظہر ہے۔

بہت جلد پاکستان دنیا میں اپنا کھویا ہوا مقام حاصل کر لے گا

معاون خصوصی کا کہنا تھا قطر پاکستان سے افرادی قوت کی تعداد بڑھانے پر متفق ہے، قطر نےپاکستانی چاول کی درآمد پرعائدپابندیاں ہٹا دی ہیں، پاکستانی باسمتی چاول قطر اور دیگر مشرقی وسطیٰ کے ممالک جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں