The news is by your side.

Advertisement

حکومت اپنے اتحادیوں سے مل کر بجٹ منظور کرائے گی، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ اپوزیشن ہاتھ ملتی رہ جائے گی ان کے ہاتھ کچھ نہیں آئے گا، حکومت اپنے اتحادیوں سے مل کر بجٹ منظور کرائے گی۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ اسپیکر چیمبر کے باہر شور شرابہ کرکے جمہوریت کا مذاق اڑایا گیا، عوام اپوزیشن کے ورغلانے میں نہیں آئیں گے۔

انہوں نے کہا کہ پارلیمنٹ کے باہر آکر اقامہ آصف نے تقریر کی، آج سیاسی ریلو کٹے اکٹھے ہورہے ہیں، عوامی عدالت سے مسترد ہونے والے ادھار کی آکسیجن پر چل رہے ہیں۔

فردوس عاشق نے کہا کہ سیاسی ریلوکٹے کہتے ہیں حکومت مخالف احتجاجی ریلی نکالیں گے، مریم نواز پہلے اپنی صفوں میں انتشار ختم کریں پھر حکومت ختم کرائیں۔

مزید پڑھیں: اپوزیشن بجٹ پرسیاست کر کے آئین کا راستہ روک رہی ہے، فردوس عاشق اعوان

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ وزیراعظم کی ذات پر حملہ کرنے والے سن لیں وہ کرپٹ نہیں ہیں، عمران خان پاک دامن انسان ہیں دنیا ان کے نام کی عزت کرتی ہے، فخر ہے اس جماعت اور ملک کو عمران خان لیڈ کررہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ وعدہ کرتی ہوں وزیراعظم قوم کو کبھی مایوس نہیں کریں گے، ان کو سمجھ نہیں آرہی تباہ معیشت کو عمران خان کھڑا کررہے ہیں، حکومت کو پانچ سال کا مینڈیٹ ملا ہے اس کے بعد عوامی عدالت میں آئیں گے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ میڈیا میں کام کرنے والوں کے لیے ورکشاپ شروع کریں گے، جولائی سے میڈیا ملازمین کے لیے ورکشاپ شروع ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ کیوں نہ میڈیا کے مسائل سننے کے لیے میڈیا ٹریبنول بنائیں، بعض میڈیا مالکان نے ملازمین کو روزگار سے محروم کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں