The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری نے آج دبے لفظوں میں ’این آر او‘ مانگا، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ آصف زرداری نے آج قومی اسمبلی میں دبے لفظوں میں این آر او مانگا ہے، کسی نے کچھ نہیں کیا تو احتساب سے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ بدقسمتی سے طاقتور قانون کو جوتے تلے روند کر گزر جاتا تھا، اللہ اور قانون کی عدالت میں آپ کو حساب کتاب دینا ہوگا، حساب کتاب، سزا و جزا کے عمل سے گزرنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ سب جان لیں یہ نیا پاکستان ہے جہاں قانون سب کے لیے برابر ہے، وہ دن گئے جب کونڈالیزا رائس کہیں اور بیٹھ کر این آر او کی درخواست کرتی تھیں۔

مزید پڑھیں: حساب کتاب اور پکڑ دھکڑ بند ہونی چاہیے، آصف زرداری

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ حکومت نے عوام کے ووٹ کی پرچی سے آئی ہے عوام کو ہی جوابدہ ہے، عمران خان نے ہم سب سے جو وعدہ کیا ہے اسے پورا کریں گے۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ میاں صاحب کی صحت بہتر ہے اور دعا ہے اچھی ہی رہے، بیمار شخص 6 ہفتے گھر میں رہا ایک دن کے لیے اسپتال نہیں گیا۔

انہوں نے کہا کہ میاں صاحب کی بہترین صحت کے لیے دعاگو ہیں، میاں صاحب اسپتال کے بجائے رائے ونڈ کے محل میں رہے، ہمیں عدالتوں پر تنقید کے بجائے اپنے گریبان میں جھانکنا ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں